داوطلبانی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند رد صلاحیت می‌شوند

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: داوطلبان شوراها که با برگزاری میتینگ تبلیغاتی پروتکل‌ها را رعایت نکنند امکان رد صلاحیتشان زیاد است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که در استانداری برگزار شد گفت: بستر سازی برای واکسیناسیون گروه های سالمند و آسیب پذیر انجام شده و بزودی واکسیناسیون خودرویی هم در شهر قزوین آغاز می شود.

او افزود: با همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان و علوم پزشکی به زودی محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برای واکسیناسیون خودرویی و نیز گروههای آسیب پذیر آماده می شود که می تواند رضایت این گروهها را مهیا کند.

حبیبی تصریح کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۷۰سال از امروز در استان آغاز شد و امیدواریم سرعت بگیرد که در این راستا با تشکیل کمیته واکسیناسیون در استان اطلاع رسانی شفاف و سریع انجام می شود.

او یادآورشد: شیوه نامه تبلیغاتی داوطلبان انتخابات شوراها هم تهیه شده و هر گونه تجمع تا قبل از زمان رسمی تبلیغات و حتی در زمان آغاز رسمی تبلیغات در فضاهای سربسته ممنوع است.

حبیبی بیان کرد: از هیئت های بازرسی انتظار داریم فعالیت نامزدها به دقت رصد شود و امکان رد صلاحیت کسانی که در شرایط کرونایی پروتکل ها را رعایت نکنند زیاد است.

‍ رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در خصوص فعالیت رستورانها نیز گفت: فعالیت رستورانها و کافی شاپ ها و قهوه خانه ها با ۳۰درصد ظرفیت و در فضای باز مجاز است و خدمات باید به صورت بیرون بر انجام شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =