صالحی از دست‌اندرکاران اجرای عملیات تعمیرات نیروگاه بوشهر قدردانی کرد

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی از زحمات دست‌اندرکاران اجرای عملیات تعمیرات فنّی در نیروگاه اتمی بوشهر قدردانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین،  در متن پیام «علی اکبر صالحی» آمده است: اکنون که به یمن عنایات الهی و در سایه تلاش و کوشش مستمر متخصّصان و تلاشگران صنعت هسته‌ای کشور در حوزه نیروگاهی، اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی فرآیند عملکردِ "نماد فنّاوری صلح‌آمیز هسته‌ای" در حاشیه خلیج همیشه فارس با موفقیّت به فرجام رسیده است؛ بر خود واجب می‌دانم تا مراتب سپاس و قدردانی خود را به همه دست‌اندرکاران این اقدام مبارک خاصّه مدیریت ارشد و متخصّصان ارجمند شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران ابلاغ کنم.

وی ادامه داد: این اقدام به موقع و ارزشمند شما موجب شد تا نیروگاه اتمی بوشهر در این برهه حساس که کشور با کمبود شدید برق روبه‌روست، این نیاز مبرم را برطرف کند.

در بخش دیگری از پیام معاون رییس‌جمهور تصریح شده است: امیدوارم با استعانت از درگاه حضرت احدیّت و با استمداد از ارواح مطهّر شهدای گرانقدر و والامقام صنعت هسته‌ای، بیش از پیش در راه اعتلای این صنعت ملّی و تحقّق اهداف بلند نظام اسلامی جهت توسعۀ بهره‌مندی از مواهب فنّاوری صلح‌آمیز هسته‌ای کوشا باشیم. دوام سلامتی و مزید توفیق همۀ عزیزان را در پرتو توجّهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزد منان خواستارم.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1519051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =