سردار اشتری: امنیت ۷۰ هزار صندوق رای گیری را با ۳۰۰هزار پلیس برقرار می‌کنیم

تسنیم نوشت: رئیس پلیس کشور با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز ما است، گفت: با پیش‌بینی ۷۰ هزار صندوق رأی، ۳۰۰ هزار نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی در روز انتخابات حضور فعال خواهند داشت.

سردار حسین اشتری در همایش مشترک بصیرت دینی و انقلابی (با حضور نمایندگان ولی‌فقیه در استانها، ائمه‌جمعه سراسر کشور، فرماندهان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی) به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: بحمدالله جبهه مقاومت و مردم مقاوم و مظلوم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی و اشغالگر به پیروزی رسیدند که باعث عزت و افتخار برای تمام آزادی‌خواهان و مردم مسلمان جهان شد؛ به عبارتی این پیروزی در جبهه مقاومت تأسی گرفته از دوران دفاع مقدس است.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: بسیاری از افرادی که در کشورهای مختلف در حال مقاومت هستند از شهیدان باکری، همت و خزاری به بزرگی یاد می‌کنند و همه آنها ادامه‌دهنده راه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی تصریح کرد: در برخی از کشورهای اروپایی که از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کردند بسیاری از آنها تصویر شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی را نیز در دست داشتند و این امر برای تمام آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان که با ظلم و استکبار جهانی مبارزه می‌کنند، باعث عزت و افتخار است.

نفوذ کلام و اعتبار ائمه جمعه

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی سلبی و ایجابی است، خاطرنشان کرد: در راستای انجام مطلوب مأموریتها و برقراری نظم و امنیت و آرامش مردم نیازمند حمایت ائمه محترم جمعه و نمایندگان ولی‌فقیه در استانها هستیم از سویی ائمه جمعه با نفود کلام و اعتبار خود می‌توانند به شورآفرینی انتخابات و رعایت مرزهای اخلاق و قانون کمک کنند.

حضور ۳۰۰ هزار نفر از همکاران نیروی انتظامی در روز انتخابات  

اشتری به برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی در انتخابات ۱۴۰۰، امنیت و سلامت انتخابات است؛ از این‌رو با پیش‌بینی ۷۰ هزار صندوق رأی، ۳۰۰ هزار نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی در روز انتخابات حضور فعال خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: با تهیه اطلس انتخاباتی تمام فرماندهان در استانها برای برگزاری انتخابات پای کار هستند و لازم است که در این راستا علاوه بر حمایت از نظرات ائمه جمعه و نمایندگان ولی‌فقیه در استانها بهره لازم را ببریم.

وی با بیان اینکه برای تأمین امنیت انتخابات با یک نقشه راه دقیق پیش می‌رویم، گفت: قطعاً در اجرای مأموریتها در چارچوب قانون عمل می‌کنیم و باهر فرد و گروهی با هر گرایش سیاسی و جناحی که تخلف کند، برخورد خواهیم کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز ما است، گفت: امنیتی که باخون شهدا به دست آمده را به راحتی از دست نمی‌دهیم و از حقوق ملت عزیز ایران اسلامی دفاع می‌کنیم.

اشتری بیان کرد: ملت عزیز ایران اسلامی  وفادار هستند و این وفاداری را در تمام دوره‌ها به اثبات رسانده‌اند؛ ان‌شاءالله به لطف و عنایت الهی و هدایتهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی"  مردم پرشورتر از قبل پای صندوقهای رأی حاضر خواهند شد.

رئیس پلیس کشور با تاکید بر اینکه ملاک عمل در انتخابات معیارهای مقام معظم رهبری است، گفت: قطعاً مردم عزیز فردی را انتخاب می‌کنند که به جوانان اعتقاد داشته، ظلم ستیز و دلسوز مردم باشد.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1519137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =