استاندار همدان: ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در همدان در حال اجرا است

استاندار همدان گفت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان در حال اجرا است، همچنین ۳۰۰ واحد تولیدی در بخش های مختلف نیز در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در همدان با بیان اینکه شاخص‌های حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استان همدان در سطح کشور قابل تقدیر و تشکر است، افزود: پروژه‌هایی با اعتباری بیش از ۱۰هزار میلیارد تومان در استان، در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به اینکه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ارائه راه‌کارها در راستای مانع‌زدایی است، تصریح کرد: موانع بخش خصوصی که از اختیارات استان خارج است، نیاز به پیگیری کشوری دارد.

استاندار همدان اضافه کرد: موانع بخش خصوصی شناسایی و با بررسی کارشناسی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شود تا مانع زدایی شوند.

شاهرخی، با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در نهایت همراهی، نقش برجسته‌ای در پیشبرد پروژه‌ها دارند، خاطرنشان کرد: رشد ۳درصدی بانک‌های دولتی استان در راستای پرداخت تسهیلات قابل تقدیر است که امیدواریم در سال جدید نیز تلاش کنند میزان پرداخت آن‌ها نسبت به میانگین کشوری افزایش یابد. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در استان در حوزه‌های مختلف در حال ساخت است، یادآور شد: طبق تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پروژه‌هایی با اعتبار دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در استان همدان اجرا می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1519222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =