ایسنا نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که جرایم سازمان نسبت به 5 سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است افزود: کارکنانی که فحش و ناسزا به ارباب رجوع بدهند باید از سازمان اخراج شوند.به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح چهارشنبه در حاشیه همایش نگهداشت نیروی انسانی ناجا اظهار کرد: اگربخواهیم به الگوی پلیس شایسته در نظام اسلامی و در برنامه چشم‌انداز به منظور تحقق عدالت در جامعه دست پیدا کنیم به طور حتم نباید فساد درون سازمانی همچون نیروی انتظامی وجود داشته باشد. وی همچنین از اخراج افرادی خبر داد که در ناجا نسبت به خانمی نظر ناموسی داشته باشند.

وی ادامه داد: گاهی شعارهایی علیه فساد می‌دهیم که این شعارها قابل اندازه‌گیری نیست اما برنامه پلیس این است که به صورت عملیاتی شاخصه‌ها را در نظر بگیرد. به طور مثال میزان تخلفات در نیروی انتظامی بطور میانگین سالانه 10 درصد کاهش یافته است.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mory IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
    0 0
    اگر این کار عملی بشه حداقل نصف پرسنل هر کلانتری حذف میشه
  • مسعود IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    امکان نداره چون در انتظامی بروجن استوار م. ق را میشناسم که فحاشی هایی به خانواده پدریش میکنه که نگو تازه مرخصی تشویقی هم بهش میدن تا بره مادر و برادر خواهرش را کتک هم بزنه این که با خانوادش اینکار را میکنه با مردم چکار میکنه خدا میدونه تازه سابقه سرقت مسلحانه هم داره