اقدام سازمان ملل صهیونیست‌ها را آشفته کرد/نتانیاهو: شرم‌آور است!

ایرنا نوشت:وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در بیانیه‌ای به رأی شورای حقوق بشر برای آغاز تحقیقات بین‌المللی در خصوص جرائم رژیم صهیونیستی در جریان درگیری ۱۲ روزه اخیر میان این رژیم و گروه‌های مقاومت واکنش نشان داد و اعلام کرد: با تحقیقات این سازمان همکاری نخواهد کرد.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، در این بیانیه، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد را دارای «اکثریت ضد اسرائیلی» خوانده شده است.

در همین ارتباط، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز این تصمیم را «شرم‌آور» توصیف کرد.

همچنین «گلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در مخالفت با این اقدام، شورای حقوق بشر را «سازمانی ضد یهودی» دانست.

وی در ادعایی مضحک گفت: نتایج این قطعنامه یک‌جانبه و ضد یهودی از پیش تعیین شده و به دنبال مشروعیت بخشی به جنبش حماس بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد پنجشنبه شب در ژنو سوئیس با ۲۴ رای موافق، ۹ رای مخالف و ۱۴ رای ممتنع با تشکیل کمیته تحقیق در مورد نقض حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین موافقت کرد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را به مدت ۱۲ روز شروع کردند.

در این جنگ ظالمانه که تا بامداد جمعه گذشته (۳۱ اردیبهشت) ادامه داشت رژیم صهیونیستی با حملات همه جانبه از زمین، دریا و هوا به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت رساند.

در حملات ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۳۰۳ فلسطینی به شهادت رسیدند و هزاران تن دیگر زخمی شدند.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند که به دنبال آن ۱۲ صهیونیست کشته شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، (۳۱ اردیبهشت ماه) میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

23311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1519520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاس IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    عجب. نمیشه که شورای حقوق بشر هم ضد ایران باشن هم اسرائیل.
  • شالی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    مگه میشه اشغال نتانیاهو جواب نده.مثل اینکه ایشون تمام سازمان های بین المللی رو کشک خودش میدونه. امریکاهم که شده براش سپربلا..نخیر شغال جون اگه نری خودم میام ازاون بینی گوشت میگیرم پرتت میکنم حقوق بشر..حالابرو بلکه با پول خربدی بدبخت تودنیا منزوی شدین
  • امیرزبده ایمن آبادی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام.اسراییل غده سرطانیست...اسرائیل کودک کش خجالت بکش وحیاکن.متنفرم ازتو...سرداردلهاجایت خالیست ولی راهت همچون راه سردارتهرانی مقدم پابرجاست.
  • کرار IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    کودک بکش، اجازه وهمکاری تحقیقات به سازمان مثلاملل نده اونوقت هیچکس توآمریکا واروپا صداش درنمیاد وشبکه های کثیف آمریکایی،انگلیسی،سعودی و... هم چیزی نمیگن حالا اگر ایران بود واویلا شنیدم این رژیم حرف مفت زده نمیزاریم ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کنه درجواب میگم مثل اینکه دوست داری زودتراز ۲۵سال به درک واصل بشی و بری به زباله دان تاریخ مرگ بر اسرائیل
  • مجید IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    نتانیاهو کودک کش شرم اور ان است که بمب وموشک برسر زن ومردو کودک بی دفاع بریزی خبیث کودک کش جنایتکار
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    خاک تو سرت نتانیاهو جنایتکار. تو واون اقداماتت شرم آورید. شرم آوربرای کل دنیا، شرم آوربرای بشریت. حیف به هیبت انسان که تو آری باید شکل گرگ میداشتی. حیف که کسی نیست به فجیع ترین شکل جلو رو همه جهانیان تورابکشه تا بشی یه درس عبرت. آفرین به سازمان ملل بالاخره یک کار آبرومند انجام داد وگرنه مایه شرمساری می شو
  • ناشناس IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    این بیشرفان کودک کشان ادم نیستند سازمان ملل از خود ایناست