رونمایی تیم ملی مدل آلکنو با شکست مقابل ژاپن

لیگ ملت های والیبال برای ایران با شکست مقابل ژاپن آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها از ساعت 15:30 در دیداری تمام آسیایی مقابل ژاپن قرار گرفت و در سه ست پیاپی مغلوب میزبان المپیک شد.

با نظر ولادیمیر آلکنو در بازی امروز محمدطاهر وادی، میثم صالحی، میلاد عبادی‌پور، سید محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور و محمدرضا حضرت‌پور بازی را برای ایران شروع کردند. سعید معروف در این مسابقه به دلیل سرما خوردگی در ترکیب تیم ایران قرار نداشت.

ست اول؛ 25 بر 19 ژاپن

ژاپنی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند در امتیاز 8 بر 6 به سود خود، هر دو تیم را راهی وقت استراحت فنی اول کنند. روند خوب ژاپنی‌ها ادامه داشت و آنها توانستند اختلاف را بیشتر کنند تا در امتیاز 16 بر 10 به سود ژاپن یک بار دیگر هر دو تیم به وقت استراحت فنی بروند. آلکنو بسیار تلاش کرد تا شاگردانش را از نظر ذهنی آماده کند، اما ژاپنی‌ها در ست اول این فرصت را در اختیار او و شاگردانش قرار ندادند. ست نخست با نتیجه 25 بر 19 به سود شاگردان ناکاگائیچی خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 22 ژاپن

برتری شاگردان ناکاگائیچی در ست دوم هم ادامه داشت. با وجود اینکه آلکنو تصمیم گرفت فیاضی را جایگزین صالحی کند، اما بازهم تغییر چندانی در روند بازی ایران ایجا نشد تا در امتیاز 8 بر 5 به سود ژاپن، تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند.  در ادامه تیم ایران توانست عملکرد بهتری داشته باشد و در امتیاز 16 بر 15 به سود شاگردان آلکنو، یک بار دیگر تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند. ژاپنی‌ها بعد از وقت استراحت دوم به بازی برگشتند و توانستند با نتیجه 25 بر 22 این ست را هم به نام خود ثبت کنند.

ست سوم؛ 26 بر 24 ژاپن

تیم ایران ست سوم را بهتر از حریف آغاز کرد و توانست اختلاف امتیاز خوبی هم با ژاپن ایجاد کند اما در ادامه حریف توانست بازی بهتری را ارائه کند. توپ گیری داخل زمین ژاپن و عملکرد خوب ایشیکاوا و تاکاهاشی ورق را به نفع ژاپنی ها برگرداند. در امتیازهای پایانی ایران اختلافش را با حریف کمتر کرد اما تلاش های شاگردان آلکنو برای پیروزی در این ست بی فایده بود و  ژاپن ست سوم را هم ببرد و بازی 3- صفر به نفع این تیم به پایان برسد.

ایران در بازی بعدی خود باید فردا از ساعت 14:30 مقابل روسیه به میدان برود.

بیشتر بخوانید: خبری از بمب نقل و انتقالاتی مسی نیست!

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1519659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رها IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    حدود۱۵ساله همین بازیکنا بازی میکنن برعکس تیم ژاپن همگی جوان و سرحال بودن بایدم شکست بخوردن