ستاره‌های پرسپولیس در مراسم چهلم دست‌نشان/عکس

مراسم چهلمین روز درگذشت پیشکسوت فوتبال مازندران بر سر مزار او برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهل روز بعد از درگذشت ناگهانی زنده‌یاد نادر دست‌نشان، جمعی از هواداران، خانواده و بزرگان فوتبال ایران و مازندران بر سر مزار او حاضر شدند تا یاد او را گرامی بدارند.

علی علیپور لژیونر فوتبال ایران، فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس، میثم بائو، ایمان عالمی، میرشاد ماجدی و ... ازجمله اهالی فوتبال بودند که در مراسم گرامیداشت مرحوم دست‌نشان حضور یافتند.

همچنین ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران و ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل این باشگاه به همراه چند نفر از اعضای کادر فنی این تیم نیز در مراسم چهلمین روز درگذشت پیشکسوت فوتبال مازندران و سرمربی اسبق نساجی حضور داشتند.

علاوه بر بسیاری از چهره‌های سرشناس فوتبال، بسیاری از فوتبال دوستان و مردم قائم‌شهر و مازندران نیز در مراسم یادبود زنده‌یاد دست‌نشان که عصر امروز جمعه بر سر مزار وی در آرامگاه سیدملال قائمشهر برگزار شد، حضور پیدا کردند و یاد و خاطره او را زنده نگه داشتند.

ستاره‌های پرسپولیس در مراسم چهلم دست‌نشان/عکسستاره‌های پرسپولیس در مراسم چهلم دست‌نشان/عکسستاره‌های پرسپولیس در مراسم چهلم دست‌نشان/عکسستاره‌های پرسپولیس در مراسم چهلم دست‌نشان/عکس

ستاره‌های پرسپولیس در مراسم چهلم دست‌نشان/عکس

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1519733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =