۲۲۴واحد صنعتی در قزوین گازدار شدند

مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: ۲۲۴واحد تولیدی و صنعتی عمده و جزء در استان قزوین در سال۹۹ اشتراک پذیری شدند که با گازرسانی به این واحدها در مجموع تعداد مشترکین تولیدی و صنعتی در استان قزوین به ۳هزار و ۱۲۶واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل مفردبوشهری، مدیرعامل شرکت گاز قزوین با اشاره به تلاش های انجام شده در زمینه توسعه گازرسانی به صنایع استان اظهار کرد: توسعه گازرسانی به واحد های تولیدی و صنعتی از اولویت های شرکت گاز استان قزوین است که بر همین اساس علاوه بر ۲۲۴واحدی که در سال ۱۳۹۹ گازدار شده اند که امیدواریم بستر لازم برای گازرسانی به ۱۸۱واحد صنعتی دیگر نیز تا پایان سال فراهم شود.

او در خصوص اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: هزینه عملیات گازرسانی به این ۲۲۴واحد ۲۶۰میلیارد ریال بوده است و بودجه پیش بینی شده برای ۱۸۱واحد تولیدی و صنعتی در دست اجرا نیز ۴۹۰میلیارد ریال است.

بوشهری بیان کرد: فراهم سازی بسترهای لازم برای گازرسانی به تمامی صنایع و واحدهای تولیدی استان و تحویل حداکثری گاز به آن ها علاوه بر مزیت های ویژه زیست محیطی، کاهش آلایندگی هوا و صرفه جویی در مصرف سوخت های مایع می تواند نقش مهمی در تولید ملی و حمایت از تولید داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز قزوین در پایان از تحویل حدود یک میلیاردو ۳۳۲میلیون متر مکعب گاز در سال ۹۹ به واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبرداد و افزود: این میزان مصرف، نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش۷درصدی را نشان می دهد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1520326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =