مقدمات کار انتزاع کامل شهرداری فردیس از کرج انجام شد

فرماندار فردیس اعلام کرد مقدمات کار انتزاع کامل شهرداری فردیس از کرج انجام شده قرار است هیات کارشناسی بحث های حسابرسی و اختلاف نظر ها را بررسی کند و بعد در جلسه کارگروه اصلی حل و فصل شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «ابوالفضل اینانلو» خصوص مهلت ۱۰ روزه استاندار البرز برای تعیین تکلیف انتزاع کامل شهرداری فردیس از شهرداری کرج افزود: به همین منظور روز گذشته جلسه‌ای با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری البرز در خصوص انتزاع کامل شهرداری فردیس و همچنین ماده پنج  بیمارستان فردیس برگزار شد.

وی با بیان اینکه بحث انتزاع کامل بدنه شهرداری فردیس از شهرداری کرج کار زیادی می برد و با ۱۰ روز مهلت انجام نمی شود ، اظهار کرد: تاکنون سه جلسه با محوریت استانداری، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای  کرج و فردیس برگزار شده و این قضیه قابل حل است اما به پیگیری جدی تر از سوی شهرداری فردیس نیاز دارد.

فرماندار فردیس گفت:  البته شهرداری کرج هم در این زمینه همکاری لازم را دارد.

اینانلو افزود: مشکل صدور سند ثبتی ۱.۵ هکتار زمین اضافه شده  به املاک بیمارستان فردیس در کارگروه ماده پنج تصویب شد و این موضوع در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت .

شهر فردیس با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت سال ۹۶ از شهرداری کرج جدا شد و شورا و شهرداری مستقل در فردیس آغاز به کار کردند.

هرچند شورا و شهرداری مستقل در فردیس  روی کار آمد اما هنوز بخشی از املاک و امکانات این شهر در اختیار شهرداری کرج قرار دارد که بنا به گفته مردم و مسئولان فردیسی ناتمام ماندن کار انتزاع مشکل ساز شده است.

استاندار البرز هفته گذشته در بازدید از فردیس برای تعیین تکلیف انتزاع کامل ۲ شهر کرج و فردیس ضرب الاجل تعیین کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1520415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =