طراحی سامانه جدید ارزشیابی کارکنان، در دادگستری استان یزد

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: با تلاش معاونت منابع انسانی دادگستری استان یزد، سامانه ارزشیابی کارکنان، تحت وب در دادگستری استان یزد طراحی و رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد ؛ غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد، بر استفاده از تخصص و تعهد نیروهای خلاق و کارآمد دستگاه قضایی تأکید کرد و افزود: ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های هر دستگاه در گرو وجود منابع انسانی خلاق، مبتکر و کارآمد است.

وی طراحی و آماده سازی سامانه ارزشیابی کارکنان تحت وب را یکی از مهمترین اقدامات دستگاه قضایی استان ذکر کرد و گفت: این اقدام هم در راستای استفاده از ظرفیت و استعداد نیروی انسانی خلاق انجام شده است و با به روز رسانی پارآمتر های تعریف شده در ارزشیابی، می تواند انگیزه کارکنان را برای بهبود عملکرد و افزایش بهره وری ارتقاء دهد.

معاون منابع انسانی دادگستری یزد نیز در توضیح سامانه طراحی شده، اظهار کرد: اولین حُسن این سامانه، حذف کاغذ و صرفه جویی در هزینه هاست. ارزیابی دقیق تر کارکنان از دیگر محاسن این سامانه است که می تواند با تعریف دوره های ماهانه یا فصلی ارزیابی ها را دقیق تر انجام داد.

وی یادآور شد: در گذشته ارزشیابی کارکنان در ماه های انتهایی سال صورت می گرفت و مدیران بر اساس ذهنیت خود، کارمندان‌شان را ارزیابی می کردند که این مسئله بعضا با حواشی نیز روربرو بود.

حسین دهقانی فیروزآبادی هدف از ارزشیابی کارکنان را ایجاد یک رقابت سالم برای بهبود کیفیت خدمات و ایجاد زمینه ای برای شناسایی و رفع مشکلات و موانع کار و تقویت نقاط قوت برشمرد و گفت: در روش جدید که توسط مهندسان مجموعه فناوری اطلاعات دادگستری طراحی و اجرا شده است می توان بازه ارزشیابی را ماهانه تعریف کرد تا هر کارمند در طول سال مشکلات خود را بشناسد  و در جهت رفع آن اقدام کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =