سارق بدشانس در دعوا با صاحب‌خانه جانش را از دست داد

فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر از وقوع درگیری منجر به مرگ سارق ۵۰ ساله با صاحبخانه در یکی از منازل مسکونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی خادمی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر کوتاهی پلیس ۱۱۰ و عدم حضور به موقع در محل درگیری در یکی از منازل مسکونی شهر قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برابر بررسی های به عمل آمده در ساعت ۱۳و ۵۴ دقیقه بعد ازظهر روز یکشنبه ۲خرداد ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری دریکی از منازل شهروندان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ در کمتر از ۵ دقیقه به محل مورد نظر عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، اظهار کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه با جسد مردی ۵۰ ساله که بر اثر ضربه به سر و خونرریزی شدید فوت کرده و همچنین صاحب منزل که با ضربات چاقو مصدوم شده بود، مواجه شدند.

خادمی، افزود: کارشناسان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات از صاحب منزل و همسر وی، دریافتند، متوفی سارق بوده که پس از حضور مالک با آنان درگیر و با ضربات چاقو وی را مصدوم کرد.

خادمی گفت: سارق که قصد فرار از منزل را داشته در پی مقاومت صاحب خانه به علت نامعلومی با سر به ستون وسط اتاق برخورد و به علت خونریزی از ناحیه سر قبل از حضور عوامل اورژانس جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به تشکیل پرونده قضائی در این خصوص، اظهار کرد: تعلل و تاخیر در تماس با پلیس ۱۱۰ علت عدم حضور پلیس بوده است بنابراین پلیس در کمتر از ۵ دقیقه پس از تماس مردمی در محل حادثه حضور یافت.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =