تقدیر فرمانده  نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از شهردار خرم آباد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با حضور در شهرداری خرم آباد از شهردار خرم آباد تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در جلسه ای که  به منظور بحث  و تبادل نظر در خصوص برخی همکاری های فی مابین، در سالن جلسات شهرداری خرم آباد تشکیل شد،  امیر مراد خوش کنار  به همراه تنی چند از فرماندهان و مسؤلین قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان در شهرداری حضور  یافتند.


در ابتدای جلسه شهردار خرم آباد ضمن خیر مقدم به امیر خوش کنار و همراهان، مساعدت امیر سرتیپ کیومرث حیدری فزمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیگیری مجدانه و دلسوزانه امیر خوش کنار را عامل بسیار مهمی در به نتیجه رسیدن پروژه تخلیه و جابجایی پادگان ۰۷ برشمرد.

محمد شریفی مقدم جابجایی این پادگان را از آرزوهای دیرینه مردم خرم آباد دانست که با مساعدت دستگاه های مختلف دولتی و به ویژه نگاه توسعه محور و دلسوزانه امیر خوش کنار به سرانجام نهایی نزدیک شده است.

شهردار خرم آباد ارتش را یار و یاور مردم دانست که همواره در اتفاقات و حوادث مهم همچون حادثه سیل لرستان  با اخلاص و ایثار در کنار مردم بوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان  تلاش ها و همکاری های دلسوزانه شهردار خرم آباد را ستودنی توصیف کرد و گفت: مهندس شریفی به صورت شبانه روزی پیگیر روند تخلیه و تخریب پادگان ۰۷ بوده و هستند و ما به داشتن چنین مدیران متعهدی بر خود می بالیم.

در ادامه جلسه  آقایان مهرداد علی پناه،  سجاد بابایی، اسماعیل رضایی و سرکار خانم زهرا نظری اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد به ایراد سخن پرداختند.

امیر مراد خوش کنار نیز ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد در سخنانی به تشریح روند تخلیه و تخریب اماکن غیرتاریخی پادگان۰۷ پرداخت و خواستار همکاری ویژه شهرداری جهت حمل نخاله های موجود شد.

در پایان جلسه امیر مراد خوش کنار با اهدای لوح سپاس و هدایایی از طرف امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از شهردار خرم آباد تجلیل به عمل آورد
.
در بخشی از لوح سپاسی که به شهردار خرم آباد اهدا شد، آمده است:  بدینوسیله از تعامل و همکاری سازنده با فرماندهان و کارکنان خدوم نزاجا در یگان های سرزمینی لرستان که بیانگر ایمان،  تعهد واحساس  مسؤلیت ستودنی شما می باشد تشکر و قدردانی می نماییم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =