قایقرانی که برای حضور در آتش‌نشانی قید المپیک را زد

قایقران تیم ملی که چندی پیش از حضور در المپیک انصراف داده بود، از دلایل خود برای تصمیم گفت و اعلام کرد که از این کار پشیمان نیست.

مهری رنجبر:نازنین ملایی و بهمن نصیری دو قایقران روئینگ ایران با نایب قهرمانی در رقابت های انتخابی المپیک، مسافر توکیو شدند اما چون مدال طلا نگرفتند، براساس قانون فقط یک سهمیه به ایران رسید و این برعهده فدراسیون بود که کدام قایقران را به المپیک بفرستد. در حالی که خود فدراسیون هم نمی دانست باید چه کسی را انتخاب کند بهمن نصیری انصراف خود را از المپیک اعلام کرد اما یک مصاحبه او مبنی براینکه حق با او بوده اما به خاطر کاهش فشار ها روی فدراسیون انصراف داده حواشی زیادی ایجاد کرد.

بهمن نصیری، حالا بعد از انصراف از المپیک، همه‌ دغدغه این روزهایش، استخدام است؛ آن هم در آتش نشانی. او به همین خاطر حتی قید اردوی تیم ملی را زد تا به قول خودش با فکر باز برای موفقیت های بعدی دوباره قایقش را به آب بیندازد. 

او در گفت وگو با خبرآنلاین درباره مباحث مختلفی از جمله تلاشش برای استخدام در آتش نشانی صحبت کرد.

بعد از انصراف از حضور در المپیک به چه فعالیتی مشغول هستی؟

من فعلا زنجان و پیگیر استخدام در آتش نشانی هستم تا با فکر و خیال راحت دوباره به اردو برگردم.

موفق شدی به خواسته ات برسی؟

آقای سهرابیان بعداز صحبت با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، در خواست استخدام من در آتش نشانی را داده و آقای نوبخت هم دستورش را داده و منتظرم تا سازمان آتش نشانی و استاندار روی آن اقدام کنند تا دیگر دغدغه مالی نداشته باشم. به هر حال من قبلا از جیب هزینه می کردم. متاسفانه فعلا به تعطیلات خورده ایم و به همین دلیل دوشنبه هفته آینده درخواستم را پیگیری می کنم.

قایقرانی که برای حضور در آتش‌نشانی قید المپیک را زد

چه شد که تصمیم گرفتی از حضور در المپیک انصراف بدهی؟

من قبلا درباره انصرافم توضیح داده‌ام، دلیلم شخصی بود. این تصمیم را گرفتم تا فدراسیون را از چالش نجات دهم. چرا که رییس فدراسیون تحت فشار بود، بابت همین کنار کشیدم تا خانم ملایی به المپیک برود.اما اجازه بدهید زمان بگذرد، بعد توضیحات کامل را می دهم. من برای کشورم هم آرزوی سربلندی می کنم.

بعد از این اتفاق حواشی هم به وجود آمد. درباره این مسائل صحبت کن.

من به نفع آقای سهرابیان کنار کشیدم. نازنین ملایی هم دلایل شخصی دارد البته من مشکل شخصی و اختلافی با او ندارم. روز اول هم وقتی به رییس فدراسیون پی ام دادم، گفتم کنار کشیدم تا به چالش نیفتید.»

قایقرانی که برای حضور در آتش‌نشانی قید المپیک را زد

بعد از انصراف پشیمان نشدی؟

بعداز تصمیمم خیلی ها به من گفتند این کار  اشتباه است. البته دراین باره با سرمربی ام تیم ملی افشین فرزام صحبت  نکرده بودم. ولی من تصمیم را گرفته بودم. چرا که فعلا دغدغه ام مالی و شغل است، دلم می خواهد با حل آن تمریناتم را با قدرت تر انجام دهم.

بیشتر بخوانید: برد ایران برابر هنگ کنگ در شب پر اشتباه یوزها

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =