۰ نفر
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
مرگ جوان افغانستانی در یک سد کشاورزی

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک جوان افغانستانی درپی غرق شدن در یک سد کشاورزی خبر داد.

سید جلال ملکی دراین باره گفت: در ساعت ۸:۲۸ صبح امروز شنبه همکاران آتش‌نشان در سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی پاکدشت و شریف آباد با آتش‌نشانی تهران تماس گرفته و برای عملیات جستجو در یک سد کوچک درخواست کمک کردند.  

وی با بیان اینکه با موافقت ستاد فرماندهی و معاونت عملیات ایمنی، از غواصان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شدند، گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی تهران در محل مشخص شد که روز گذشته چهار جوان برای آب‌تنی به سدی کوچک که برای آبیاری مزارع مورد استفاده قرار می‌گیرد، رفته و مشغول به آبتنی شده‌اند که دو نفر از این افراد دچار حادثه شدند.

ملکی با بیان اینکه نفر اول روز گذشته از سوی آتش‌نشانان پاکدشت نجات داده شد، گفت: جستجوها برای یافتن نفر دوم بی نتیجه مانده بود و به همین دلیل نیز از آتش‌نشانی تهران درخواست کمک شد که غواصان سازمان با جستجو در این محل پیکر نفر دوم را که یک جوان ۲۵ ساله افغانستانی بود کشف و خارج کردند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان پس ازایمن سازی محل در ساعت ۱۱ امروز به عملیات خود خاتمه و محل را به همکاران آتش‌نشانی پاکدشت تحویل دادند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1522275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =