در یک نگاه، ارزانترین قیمت بلیط هواپیما بازار را بفهمید

.

تا حالا شده است به این فکر کنید که در کدام یک از روزهای پیش رو، قیمت بلیط هواپیما در کمترین مقدار است؟ یا بخواهید بدانید که در طول یک هفته پیش رو، قیمت بلیط هواپیما در هر روز چند است؟ سفرمارکت این مشکل را به آسان ترین و در دسترس ترین شکل ممکن برطرف کرده است. اما چه طور؟

حتما با سفرمارکت و روش کار آن آشنا هستید. سفرمارکت یک موتور جستجو بلیط هواپیما و تور مسافرتی است و تعداد زیادی از معتبرترین و موفق ترین سایت های فروش بلیط هواپیما و آژانس های مسافرتی و گردشگری، در بازار مجازی سفرمارکت حضور دارند. همه این سایت ها، بلیط هواپیما خود را با قیمت مشخصی عرضه کرده اند. وقتی که شما به عنوان کاربر سفرمارکت، قصد خرید بلیط هواپیما از اینجا را دارید، با مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان، جستجو می‌کنید و سفرمارکت بلیط هواپیما عرضه شده در بازار توسط تامین کنندگان مختلف را یکجا و به صورت مقایسه‌ای به شما نمایش می‌دهد. تا اینجا روش کار عادی و همیشگی سفرمارکت است. با این قابلیت اصلی سفرمارکت، شما دیگر نیازی به جستجو در میان سایت های مختلف برای پیدا کردن کمترین قیمت ندارید و با صرف کمترین زمان، همه قیمت‌های موجود در بازار برای یک روز و یک مسیر خاص را یکجا خواهید داشت.

اما اگر شما بخواهید ببینید که در طول یک هفته آینده، در هر روز کمترین قیمت بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان چند است چه باید بکنید؟ تا پیش از این شما باید برای تک تک روزها، یک جستجوی مستقل انجام می‌دادید. اما حالا دیگر نیازی به این کار نیست. زیرا سفرمارکت با افزودن تقویم قیمتی، کار را برای کاربرانش آسان کرده است.

وقتی که شما وارد صفحه جستجو بلیط هواپیما می‌شوید، پس از وارد کردن مبدا و مقصد، وقتی بخش انتخاب تاریخ سفر را باز می کنید، متوجه می شوید که در تقویم پیش روی شما، یک عدد زیر تاریخ روزها قرار دارد. این عدد، کمترین قیمت بلیط هواپیما در مسیر مورد نظر شما در آن روز از بین همه سایت های عرضه کننده است. به این ترتیب در یک نگاه می‌توانید متوجه شوید در یک ماه آینده، ارزانترین قیمت هر روز چه قدر است و در هر روز، قیمت‌ها از چه عددی آغاز می‌شود.

زمانی هم که جستجویتان را انجام دادید، در بالاترین ردیف قبل از کارت‌های پروازهای مختلف، باز تاریخ روزهای مختلف و کمترین قیمت آن روز، نمایش داده می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید با کلیک بر روی هر روز، جستجویتان را برای آن روز خاص تغییر بدهید و خواهید دید که کمترین قیمت، همان عددی است که در تقویم قیمتی دیده بودید. کاربرد این بخش اینست که اگر زمانی خواستید بفهمید که اگر سفرتان را مثلا به یک روز دیگر موکول کنید، چه قدر هزینه های سفرتان تغییر خواهد کرد.

اگر به دنبال سفری اقتصادی هستید و می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن سفر کنید، در جریان باشید که روزهایی که ارزانترین قیمت را دارند، با رنگ سبز نمایش داده شده‌اند.

شاید برایتان این پرسش پیش آمده باشد که خیلی از سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما این تقویم قیمتی را دارند. سفرمارکت چه کار تازه ای انجام داده است؟ تازگی و تفاوت کار سفرمارکت در مقیاس و نوع عملکرد این تقویم قیمتی است. وقتی یک سایت یا آژانس مسافرتی تقویم قیمتی ارائه می‌دهد، قیمت‌های عرضه شده توسط خودش را در روزهای مختلف، نمایش می‌دهد. اما سفرمارکت، کمترین قیمت بین همه سایت ها و آژانس های فروش بلیط را پس از مقایسه، به شما نمایش می‌دهد. یعنی شما وقتی تقویم قیمتی سفرمارکت را می‌بینید، ارزانترین قیمت در کل بازار سفر و گردشگری را پیش رویتان دارید!

به همین دلیل، این تقویم قیمتی اولین و متفاوت ترین نوع در صنعت گردشگری و هوانوردی کشور است و از دید کاربردی بسیار برای گردشگران و مسافران سودمند است. زیرا یک تصویر فراگیر و کلی از همه قیمت های موجود در بازار سفر هوایی را به شما ارائه می‌کند.

پرسش دیگری که ممکن است برای شما پیش آمده باشد اینست که آیا این تقویم پیوسته به روزرسانی می‌شود؟ چون سایت ها و آژانس های تامین کننده بلیط هواپیما، بنا به عرضه و تقاضای بازار، قیمت هایشان را تغییر می‌دهند. در پاسخ باید گفت که تقویم قیمتی سفرمارکت ساختاری پویا و پیوسته در حال بروزرسانی دارد و نسبت به تغییرات قیمت حساس است. یعنی اگر بر فرض یک آژانس، یک کاهش چشمگیر در قیمتش انجام بدهد، کمترین قیمت نمایش داده شده در آن روز خاص، به کمترین قیمت جدید، تغییر پیدا می‌کند.

شعار سفرمارکت همیشه این بوده که ارزانترین بلیط هواپیما موجود در بازار را به مخاطبش عرضه می‌کند. با قابلیت جدید تقویم قیمتی، امکان رسیدن به ارزانترین بلیط در هر روزی از یک ماه پیش رو بسیار آسانتر هم شده است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =