۴ نفر
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
دریافت الکترونیک کارنامه دانش‌آموزان

کارنامه تمام دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی به صورت الکترونیکی قابل دریافت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق اعلام مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی در این ترم برای همه مقاطع تحصیلی صورت می‌پذیرد و منحصر به پایه تحصیلی خاصی نیست.

جزئیات دریافت کارنامه دانش‌آموزان به صورت الکترونیکی، نحوه ورود به سامانه پادا برای کارنامه و دریافت نام کاربری و کلمه عبور اعلام شد. 

پایه‌های تحصیلی که آزمون‌هایشان زودتر تمام می‌شود، زودتر اقدام به ورود نمرات می‌کنند، به عنوان مثال ارزشیابی پایه‌های ابتدایی زودتر به اتمام می‌رسد و دانش‌آموزان می‌توانند کارنامه خود را زودتر دریافت کنند.

به محض اینکه معلمان مدارس، ورود اطلاعات به سامانه سیدا را انجام دهند، ۲۴ ساعت بعد از آن، کارنامه فعال می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

در ترم تحصیلی پیش نیز ارائه کارنامه به صورت آزمایشی به شیوه الکترونیکی اجرا شده بود و بسیاری از دانش‌آموزان نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا به نشانی https://pada.medu.ir را در اختیار دارند و با همان دسترسی که از قبل برای درگاه پادا داشتند می‌توانند مراجعه کنند؛ اما در صورتی که دانش آموزان به نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا دسترسی نداشتند، نیازی به مراجعه حضوریشان به مدرسه نیست و از طریق سامانه شاد یا مکانیسم‌های ارتباطی دیگری که با مدرسه دارند می توانند نسبت به اخذ آن ها اقدام کنند.

دریافت الکترونیکی کارنامه هیچ پیش نیاز و شرطی ندارد و فقط با دریافت نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا از مدرسه، امکان پذیر خواهد بود و بسیاری از دانش‌آموزان هم این رمز را اختیار دارند.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =