بختیاری‌زاده: باید برابر عراق باهوش فوتبال بازی کنیم

تسنیم نوشت: مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بازی معمولی خودمان را انجام دهیم قطعا عراق را شکست خواهیم داد.

سهراب بختیاری‌زاده در ارتباط با پیروزی تیم ملی برابر بحرین گفت: این برد از چند جهت برای ما مهم بود، یکی اینکه با کسب 3 امتیاز این بازی موقعیت ما در جدول تغییر کرد تا شانس خوبی برای صعود از این گروه داشته باشیم. مسئله دیگر پیروزی در خاک بحرین بود که در گذشته چنین بردی را تجربه نکرده بودیم. قطعا این برد برای فوتبال ملی ما روحیه‌بخش بود و می‌توانیم در بازی‌های بعدی با آرامش بیشتری بازی کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی با بحرین مهاجمان ما چندان صاحب موقعیت نشدند ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کادر فنی انجام داد شرایط تغییر کرد. با توجه به سرعت آزمون و طارمی و قدرت تمام کنندکی آنها، قابل پیش‌بینی بود که بتوانیم از عمق خط دفاعی بحرین به آنها ضربه بزنیم، در ضمن ورود سامان قدوس به زمین هم شرایط را تغییر داد. ما با تعویض‌هایی که انجام دادیم، جریان بازی را در اختیار گرفتیم و در موقعیت‌سازی هم خوب عمل کردیم.  

مدافع پیشین تیم ملی  با اشاره به مصدومیت وحید امیری تاکید کرد: امیری فوتبالیست توانمند و شایسته‌ای است که در فاز تهاجمی مفیدتر است و بیشتر خودش را نشان می‌دهد. امیری واقعا یک فوتبالیست فوق‌العاده است و غیبت این بازیکن در تیم ملی اتفاق خوبی نیست، امیدوارم امیری هر چه زودتر خوب شود و دیگر بازیکنان هم بتوانند به خوبی جای وی را پر کنند.

بختیاری‌زاده در ارتباط با شانس تیم ملی برای صعود از این گروه تصریح کرد: در حالت کلی فوتبال ما یک سر و گردن از تیم‌هایی که با آنها همگروه هستیم بالاتر است. مشکلی بابت بازی با کامبوج نخواهیم داشت و مهمترین بازی برابر عراق خواهد بود. آنها حریفی سرسخت و تیمی با کیفیت هستند. باید برابر عراق باهوش فوتبال بازی کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. آنها قطعا برابر ایران انگیزه‌ای مضاعف خواهند داشت ولی اگر بازی معمولی خودمان را انجام دهیم قطعا آنها را شکست خواهیم داد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =