مخالفت با درخواست پرسپولیس برای بازگشت وحید امیری

طرفداری نوشت: خلاف درخواست باشگاه پرسپولیس وحید امیری به ایران برنگشت تا مراحل درمانش را پیگیری کند.

وحید امیری در بازی با بحرین دچار مصدومیت شد و اسباب نگرانی کادر فنی پرسپولیس را فراهم آورد. باشگاه پرسپولیس در استعلام هایی که از منامه داشت متوجه شد مصدومیت امیری جدی است و به همین خاطر از فدراسیون خواست امیری به تهران برگشته و زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس فیزیوتراپی کند تا مراحل درمانش طی شود.

اما این اجازه به امیری داده نشد و جالب اینکه در ابتدا خورشیدی، سرپرست تیم ملی مدعی شد ممکن است امیری به بازی با عراق برسد. همین موضوع باعث شد هافبک پرسپولیس به تهران برنگردد و حالا پس از گذشت چند روز خورشیدی اعلام کرده امیری به بازی با عراق هم نمی رسد.

این در حالی است که کادر فنی و کادر پزشکی پرسپولیس اعتقاد دارند با توجه به امکانات پزشکی و فیزیوتراپی که در اختیار دارند می توانستند امیری را زودتر از موعد مقرر به شرایط بازی برسانند و حتی این احتمال وجود داشت او در بازی سوپرجام مقابل تراکتور هم بتواند بازی کند. اما فدراسیون با بازگشت امیری مخالفت کرد تا این بازیکن با مصدومیت در اردوی تیم ملی بماند.

به هر روی این سوال کادرفنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس است که چرا فدراسیون با بازگشت وحید امیری به تهران مخالفت کرد، آن هم در حالی که حضورش در منامه با مصدومیتی که دارد هیچ کمکی به تیم ملی نمی کند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت حضور مشاور ایتالیایی مجیدی در تهران

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =