دریادار سیاری: دشمنان تلاش زیادی کردند تا پادگان‌ها را ناامن معرفی کنند/  دفاع در برابر تهدیدها، تعطیل‌بردار نیست

ایرنا نوشت: معاون هماهنگ‌کننده ارتش در آیین رونمایی از سامانه‌های آموزشی مهارت آموزی سربازان، سجاد و سما این نیرو گفت: امنیت کشور و دفاع از تمامیت ارضی در برابر تهدیدها، تعطیل‌بردار نیست و ارتش به عنوان مهد پرورش مردان مؤثر در شرایط بحرانی، مأموریت‌های خود را تحت هر شرایطی انجام می‌دهد.

 دریادار حبیب‌الله سیاری روز یکشنبه در آیین رونمایی از سامانه‌های آموزش یکپارچه دانشگاهی و مراکز آموزش وظیفه (سجاد)، سامانه مدیریت آموزش الکترونیکی (سما) و نرم‌افزار کاربردی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در سالن ولایت ستاد ارتش،  ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت دهه کرامت با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های روز موجب رشد و بالندگی در مدیریت‌ها می‌شود، گفت: مهمترین عنصر در قدرت نظامی، نیروی انسانی است و این عنصر بزرگترین سرمایه یک سازمان محسوب می‌شود که می‌تواند با بهره‌گیری از فناوری‌ها و تجهیزات مناسب موجب کارآمدی سازمان شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به اینکه سامانه‌های سجاد و سما، سامانه‌هایی جامع در حوزه تربیت و آموزش هستند، اظهار کرد: طراحی و تولید این نرم‌افزارها به صورت بومی و در راستای کارآمدی بیشتر ارتش در پاسخگویی به نیازهای محوری و اولویت‌دار آموزشی انجام شده است.

سیاری با بیان اینکه امنیت کشور و دفاع از تمامیت ارضی در برابر تهدیدها، تعطیل‌بردار نیست، افزود: ارتش به عنوان مهد پرورش مردان مؤثر در شرایط بحرانی، مأموریت‌های خود را تحت هر شرایطی انجام می‌دهد و تاکنون بحث آموزش در سطح ارتش جمهوری اسلامی حتی برای یک ساعت هم تعطیل نشده و کارکنان آموزشی در سخت‌ترین شرایط، آموزش و ارتقای سطح آمادگی و مهارت‌افزایی نیروها را با اقتدار انجام داده‌اند.

وی گفت: از روز نخست مواجهه با ویروس کرونا دشمنان تلاش زیادی کردند تا پادگان‌ها را ناامن و محل شیوع بیماری معرفی کنند، اما ما در عمل نشان دادیم که پادگان‌ها ضمن انجام مأموریت‌های تربیتی و آموزشی، شرایط لازم را جهت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن ایجاد کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به ضرورت افزایش توان رزمی اظهار کرد: به روز کردن تجهیزات و افزایش توان رزمی از طریق آموزش لازم و استفاده از فناوری‌های روز میسر خواهد شد.

سیاری با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، افزود: به همه فرماندهان و مسئولان تاکید شده برابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) بستر حضور پرشور و حداکثری در انتخابات در همه یگان‌ها فراهم شود.

همچنین در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران ساخت و بهره‌برداری از این سامانه‌های آموزشی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =