اختصاص ۶۵۰۰ دوز واکسن کرونای دیگر به آذربایجان‌غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اختصاص ۶۵۰۰ دوز واکسن دیگر به استان، گفت: این تعداد واکسن تا ۲۴ ساعت آینده وارد استان شده و آماده تزریق خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی ظهر امروز بیست و ششم خرداد ماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، با بیان این‌که خوشبختانه آمار مبتلایان و فوت کنندگان ناشی از کرونا در طول یک ماه اخیر در استان کاهشی بوده، اظهار داشت: برای حفظ این روند و رسیدن به عدد صفر بایستی دستورالعمل‌های بهداشتی بیش‌ازپیش رعایت شود.

وی با بیان این‌که ۶۵۰۰ دوز واکسن دیگر تا ۲۴ ساعت آینده به استان وارد می‌شود، عنوان کرد: ۵۰ درصد از این میزان مربوط به تولیدات داخلی است و ۵۰ درصد دیگر از واردات از سایر کشورهای مقصد است.

مصطفوی انتخابات را از ضروریات و اساس‌های نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: تعداد ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رأی با ۶۰ هزار نیروی انسانی در جهت تسریع روند رأی گیری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، عنوان کرد: برای هر شعبه یک رابط بهداشتی در نظر گرفته‌شده تا در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. همچنین امکانات بهداشتی لازم در شعب نیز در نظر گرفته‌شده تا هیچ تهدیدی از بابت ابتلا به کرونا هم‌میهنان عزیز را تهدید نکند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از بد اخلاقی‌های انتخاباتی صورت گرفته در سطح استان و ارومیه، افزود: مسئولیت این مباحث بر عهده نامزد و نماینده قانونی وی است. همچنین تاکنون ۱۷ پرونده در همین راستا تشکیل شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =