آمار بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان رو به افزایش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از روند افزایشی آمار بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان (شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان) خبر داد.

شکراله سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از ۲۶۳ نمونه گرفته شده، ۱۲۱ مورد جدید از ابتلای افراد به کووید ۱۹ داشتیم که از این تعداد ۵۵ نفرشان آبادانی، ۴۱ نفرشان خرمشهری و ۲۵ نفرشان شادگانی هستند.

وی افزود: از این ۱۲۱ مورد مثبت جدید، ۱۰۳ نفر به صورت سرپایی (آبادان ۴۳ نفر، خرمشهر ۳۷ نفر و شادگان ۲۳ نفر) هستند.

وی تصریح کرد: طی روز گذشته نیز ۴۱ نفر بستری و ۲۸ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به فوت یک آبادانی و یک خرمشهری دیگر در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹، طی شبانه روز گذشته، یادآور شد: در حال حاضر۲۰۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان بستری هستند.

سلمان زاده، گفت: از ابتدای آغاز اپیدمی کروناویروس در کشور تاکنون ۱۹۲ هزار و ۹۶۰ نفر به مراکز درمانی و بیمارستانهای منطقه ی جنوب غرب خوزستان (شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان) مراجعه کردند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۶۶ نفرشان بستری و ۹ هزار و۷۶۶ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شدند.

وی افزود: از این تعداد مراجعات به مراکز نمونه گیری تا به امروز ۳۳ هزار و۶۴۰ مورد از ابتلای افراد به کووید ۱۹ شناسایی شدند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۷۳۷ نفرشان آبادانی، ۱۰ هزار و ۴۵۸ نفرشان خرمشهری و ۷ هزار و ۴۴۵ نفرشان هم از شادگان گزارش شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =