عناصر فریب خورده در تور اطلاعاتی ایران /خنثی سازی تهدیدهای تروریستی علیه انتخابات

ذوالفقاری اظهار داشت: قبل، حین و بعد از انتخابات برای همه موارد برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت، که منجر شد به اینکه اقدامات خوبی در خصوص خنثی‌سازی تهدیدهای تروریستی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در جمع خبرنگاران درباره امنیت انتخابات گفت: از حدود ۶ ماه قبل کار برنامه‌ریزی برای انتخابات صورت گرفت و تمهیدات لازم در سطح شورای امنیت کشور، ستاد انتخاباتی و شورای تامین سراسر کشور که مسئولیت اجرایی را برعهده داشتند،  در نظر گرفته شد. 

او افزود: با محوریت نیروی انتظامی در سطح استان‌ها امنیت انتخابات تامین شد، البته شورای تامین سراسر کشور نیز در این قضیه نقش موثری داشت. در مجموع در چند مرحله برآورد قبل، حین و بعد از انتخابات امنیت آن صورت گرفت. از نظر جلوگیری از حوادث تروریستی تمهیدات بسیار زیادی انجام شد. البته عناصری که در داخل تحت تاثیر بودند، اقداماتی انجام دادند که تحت تذکر و ارشاد قرار گرفتند و تعدادی هم دستگیر شدند، اما در مجموع هیچ حادثه امنیتی در مورد انتخابات روز گذشته نداشتیم و همه نیروها در امنیت قرار داشتند. 

ذوالفقاری با بیان اینکه کارها به صورت مرحله به مرحله در مورد امنیت سال ۱۴۰۰ انجام شد، اظهار داشت: قبل، حین و بعد از انتخابات برای همه موارد برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت، که منجر شد به اینکه اقدامات خوبی در خصوص خنثی‌سازی تهدیدهای تروریستی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: تهدیدهای بسیار زیادی از جهت اقدامات تروریستی در طول این مدت داشتیم، طراحی‌هایی صورت گرفته بود و عناصری را در داخل فریب داده بودند که در تورهای اطلاعاتی قرار گرفتند. برخی مورد تذکر و ارشاد قرار گرفتند و در برخی موارد دستگیر شدند.

ذوالفقاری گفت: با اشراف اطلاعاتی که از آن سوی مرزها و در مرزهای کشور و داخل کشور صورت گرفت، هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم. همه نیروها در سراسر کشور در آمادگی کامل قرار داشتند و هنوز در آمادگی هستند.

در حال تکمیل...

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526771

برچسب‌ها