ادعای عجیب نیکزاد درباره پیروزی چشمگیر ابراهیم رئیسی /اعلام نتایج رای‌گیری در فرانسه به ستاد انتخابات کشور

ایسنا نوشت: رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی از ستادهای مردمی و مرکزی رییسی در استان‌ها خواست از هر گونه اعلام پیروزی در انتخابات قبل از اعلام رسمی از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور یا رسانه ملی خودداری کنند.

 در نامه علی نیکزاد خطاب به مسئولین ستادهای مردمی و مرکزی سیدابراهیم رییسی در استان ها آمده است: «احتراماً بدینوسیله از تمامی ستادهای مردمی و مرکزی استان ها درخواست می شود هرچند روند انتخابات و آرا در نظارت مردمی بر صندوق‌ها نشان از پیروزی قریب الوقوع دولت مردمی قوی ایران ۱۴۰۰ با اختلاف چشمگیر و غافلگیرکننده دارد، لکن از هر گونه اعلام رسمی و غیررسمی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قبل از اعلام رسمی از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور یا رسانه ملی خودداری کنید.
 لازم به ذکر است در صورت مشاهده تخلف با اعلام کنندگان و برهم‌زنندگان نظم ستادهای مردمی و مرکزی برخورد قانونی خواهد شد. همچنین از زحمات کلیه عزیزان در ستادهای مرکزی و مردمی استان‌ها کمال تشکر را دارم.»

اعلام نتایج رای‌گیری در فرانسه به ستاد انتخابات کشور

سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه اعلام کرد: طبق دستورالعمل وزارت کشور، نتایج آرا به ستاد انتخابات کشور ارسال شد.

به گزارش ایسنا، ‏بعد از پایان رای‌گیری، در ساعت ۲۰ شمارش آرا با حضور رئیس اجرایی ستاد انتخابات کشور در ‎فرانسه نماینده شورای نگهبان و پنج نفر از ایرانیان مقیم فرانسه آغاز شد و در ساعت ۲۱:۱۵ به انتها رسید.

طبق دستورالعمل وزارت کشور، نتایج آرا به ستاد انتخابات کشور ارسال شده است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526826

برچسب‌ها