۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
علیرضا شیخی با "می روم" و "کجایی" آغاز کرد

علی رضا شیخی، خواننده جوان و خوش صدایی ست که این روزها قطعه دوم خود با نام "کجایی" را منتشر و برای خود مخاطبان جدی دست و پا کرده است.

شیخی در سال گذشته اولین قطعه خود با نام "می روم" را همچون "کجایی" با همراهی نشر ایران مجوز منتشر کرد. شیخی که صدای گرمش تکنیک های آواز ایرانی را داراست " می روم " را در همین حال و هوا منتشر کرد. شعر این اثر از آثار زنده یاد فریدون مشیری بوده و علیرضا سعداللهی به زیبایی آهنگی را برای آن ساخت. شهاب حسینی نیز با فضایی ارکسترال در تنظیم و میکس خود توانسته شور عاشقی را به این آهنگ بیافزاید.

اما به نظر می رسد " کجایی" بیشتر به پاپ نزدیک است. غم عاشقانه این ترانه با قلم مریم مروج بیان شد و همچون قطعه گذشته ی این خواننده، ملودی علیرضا سعداللهی و تنظیم شهاب حسینی کار را تکمیل کرد. اشکان موسوی و کیان زمانی نیز در این قطعه استرینگ و گیتار را نواختند تا رنگ آمیزی خاصی به موسیقی آن بدهند.

علیرضا شیخی اما به انتشار قطعات در داخل کشور بسنده نکرده و این دو قطعه را با همراهی Limak Records ایتالیا در سرویس های جهانی نیز منتشر کرده است. شیخی در سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی انتشار قطعات و موزیک ویدیوهایش را دارد تا بتواند پس از شروع شرایط اجراهای صحنه ای، کنسرت هایش را آغاز کند.

Alireza Sheykhi, Kojaei?, Miravam

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526961