سه هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در سه ماهه اول امسال به بیش از سه هزار و۱۰۰پرونده تخلف در این اداره کل رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه و روز اصناف در آغاز تیرماه ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام قوه قضاییه و جامعه اصناف و کسبه متعهد و خدوم کشورمان به ویژه اصناف استان قزوین برنامه های متعددی در این هفته توسط دستگاه قضایی از جمله عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار مردمی شورای مسئولان قضایی با مردم پیش بینی و برگزار می شود.

 او در ادامه  عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی را در سه ماهه نخست امسال  تشریح کرد و افزود: در  این مدت تعداد دوهزارو۴۸۴مورد پرونده  در حوزه کالا و خدمات، ۱۸۵پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۴۴۰پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

محمدی افزود: در حوزه گشت های مشترک نیز از ابتدای سال تاکنون دویست و۷۵اکیپ جهت تسریع در رسیدگی ها برگزار شده و بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور فاکتور، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون  بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز با موضوع دخانیات، البسه، ماینر و لوازم بهداشتی و آرایشی و در ردیف بعدی موتور سیکلت قرار دارد. مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان خرداد ماه امسال بیش از ۱۵۲میلیارد ریال بوده است.

محمدی اظهار کرد: بدون شک نقش بی بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست، این تشکل مردمی در همه ادوار تاریخی  نقش موثر و تأثیرگذاری در جامعه داشته و اصناف به عنوان بزرگ‌ترین بخش اقتصادی شهر فعالیت می‌کنند و روز اصناف فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است.

46

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل، گفت: برای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم شریف استان  دفتر تعزیرات حکومتی شهرستان آوج در این ایام افتتاح می شود.

او مجددا فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضایی، در استان تبریک گفته و از تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری قدردانی کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =