تکمیل متروی کرج نیازمند تداوم حمایت‌های دولت است

شهردار کرج با اشاره به پیشرفت مطلوب متروی کرج گفت: به تداوم حمایت‌های دولت برای تکمیل متروی کرج نیازمندیم.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «علی کمالی‌زاده» در نشستی با هیئت اعزامی از سازمان برنامه‌وبودجه کل کشور که به‌عنوان نماینده دولت برای پایش پروژه خط ۲ قطار شهری کرج حضور پیدا کردند، ضمن قدردانی از حمایت‌های دولت از این پروژه عام‌المنفعه در راستای تأمین اعتبار و تصویب لوایح مربوطه  تقاضای تداوم حمایت‌ها با تغییرات پیش رو را به‌منظور بهره‌مندی مردم شریف کرج را داشت.

وی در تشریح گزارش پیشرفت پروژه متروی کرج، به برنامه‌ها و اولویت‌های مدیریت شهری در خدمت‌رسانی به شهروندان در زمینۀ حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد و گفت: طی سه سال و نیم گذشته تلاش‌ها و اقدامات مؤثری در این خصوص صورت گرفته است.

در ادامه سعیدیان معاون امور راه و ترابری و مدیریت شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کل کشور از پیشرفت چشم‌گیر پروژه در مقایسه با آخرین بازدید که یک سال و نیم از آن می‌گذرد، سخن گفت و ضمن اعلام رضایت از عملکرد مجموعه مدیریت شهری نکته نظراتی در خصوص رفع موانع دپو پروژه ارائه کرد.

در پایان این نشست سعیدیان، معاون امور راه و ترابری و مدیریت شهری و روستایی از سوی هیئت اعزامی از سازمان برنامه بودجه کل کشور به همراه علی کمالی زاده شهردار کرج و محمدحسین خلیلی اردکانی عضو شورای شهر کرج از پروژه خط ۲ قطار شهری این کلان‌شهر بازدید کردند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =