۷ نفر اصفهانی در سه ماه گذشته بر اثر غرق شدگی جان باختند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فوت هفت نفر در سه ماه اخیر بر اثر غرق شدگی در اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به ۷ مورد سانحه غرق شدگی در منابع آبی استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: ۲ مورد غرق شدگی در استخر باغات، دو مورد در استخر ذخیره آب کشاورزی، یک مورد در سد خمیران و ۲ مورد هم در رودخانه های استان اصفهان رخ داده است.

وی افزود: سال گذشته ۱۰ مورد در سدهای استان اصفهان، ۱۳ مورد در رودخانه ها، ۲۳ مورد در شبکه های آبیاری و ۱۸ مورد هم استخرهای ذخیره آب کشاورزی با حادثه غرق شدگی، جان باختند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امسال مقرر شده است شرکت آب منطقه ای ۱۵ میلیارد تومان در راستای تقویت حفاظ ایمنی در منابع آبی استان اصفهان اقدام کند.

وی اعلام کرد: در سال گذشته دو میلیارد تومان برای اجرای طرح های پیشگیری غرق شدن در منابع آبی استان اصفهان توسط شرکت آب منطقه ای هزینه شد که امسال با افزایش ۱۳ میلیاردی همراه است.

شیشه فروش گفت: تیم ۱۲ نفری واکنش سریع متشکل از غواصان، آتش نشانی برای جلوگیری از حادثه غرق شدگی تشکیل شده است و سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان مکلف شد سه هزار و ۵۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی را به اصول ایمنی مجهز کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =