آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای قوه قضائیه در استان البرز

همزمان با ایام گرامیداشت هفته قوه قضائیه، نمایشگاه دستاوردهای قوه قضائیه در استان البرز با حضور رئیس کل دادگستری و کلیه مسئولان دستگاه قضایی با هدف معرفی و ارائه خدمات و عملکرد دادگستری البرز و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «حسین اعظمی چهاربرج» با بیان اینکه این نمایشگاه در محوطه دادگستری برپا شده و بازدید از آن برای عموم آزاد است اعلام کرد: این نمایشگاه علاوه بر عموم مردم استان، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی خدمات و برنامه‌های انجام شده برای مسئولان استان و قوه قضائیه و همچنین کارکنان دستگاه قضایی و ادارات تابعه در استان خواهد داشت.

دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز افزود: در این نمایشگاه خدمات مختلفی برای مراجعان در نظر گرفته که ارائه معاضدت قضایی و خدمات الکترونیک قضایی و ثبت نام ثنا به صورت رایگان از جمله این خدمت‌ها است؛ همچنین بخش ویژه‌ای برای معاضدت به ایثارگران در نظر گرفته شده است.

وی متذکر شد: در نمایشگاه، عملکرد کلیه معاونت های دادگستری استان، دادگستری‌ها و دادستانی‌های استان، ادارات کل تابعه از جمله اداره ثبت اسناد و املاک، اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی، دیوان عدالت اداری، کانون وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در بخش‌های جداگانه منعکس شده است.

اعظمی چهاربرج ساعات فعالیت نمایشگاه را در ساعات اداری اعلام کرد و گفت: هماهنگی برای ورود بازدید کنندگان عمومی فراهم شده و آن‌ها می توانند از روز شنبه پنجم تیر با مراجعه به درب شمالی دادگستری استان البرز از این نمایشگاه بازدید کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =