طلسم‌شکنی بنزما با یک رکورد جالب/عکس

کریم بنزما با گلزنی مقابل پرتغال طلسم گل نزدن در تیم ملی فرانسه را شکست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار حساس پرتغال و فرانسه در بازی سرنوشت‌ساز و پایانی گروه مرگ در شرایطی به اتمام رسید که در طرف پرتغالی‌ها، کریسیتانو رونالدو با دبل گلزنی‌اش ستاره این تیم بود و برای فرانسه هم کریم بنزما موفق شد دو بار دروازه روی پاتریسیو را فرو بریزد و آمادگی خود را این‌چنین این دو ستاره فوتبال جهان در حساس‌ترین مسابقه گروه مرگ نشان بدهد.

بنزما در شرایطی توانست برای تیم ملی فرانسه گل بزند، که او پس از 5 سال دوری از عرصه رقابت‌های ملی، مجددا با اعتماد دیدیه دشان بازگشته و پس از دو تجربه ناموفق مقابل مجارستان و آلمان، حالا او به طلسم ماندن گل‌های ملی‌اش روی عدد 27 پایان داد و هشتاد و ششمین بازی ملی‌اش توانست دو گل بر تعداد گل‌های ملی خود بیفزاید.

بنزما پیش از این در سال 2015 و در بازی با ارمنستان موفق به گلزنی شده بود و حالا پس از گذشت 5 سال و 258 روز از آن مسابقه، شب گذشته بار دیگر در لباس تیم ملی فرانسه موفق شد گل بزند و این‌بار هم به مانند جدال دوستانه با ارمنستان، او دو بار پایش به گلزنی باز شد.

نکته جالب درباره گل‌های کریم بنزما این است که هر دو گل او در یک دقیقه به ثمر رسید! گل او ستاره فرانسوی در دقیقه 1:44+45 نیمه اول از روی روی نقطه پنالتی زده شد و گل دومش هم در دقیقه 46:44 نیمه دوم به ثمر رسید که اتفاق جالبی است.

طلسم‌شکنی بنزما با یک رکورد جالب/عکس

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =