«جگر زلیخا» در سال‌روز تولد علی انصاریان می‌آید

ایلنا نوشت: سازندگان کمدی فانتزی «جگرزلیخا»، با دریافت پروانه نمایش، قصد اکران آن را در سال‌روز تولد زنده‌یاد علی انصاریان دارند.

ایرج تقی‌پور، تهیه‌کننده فیلم در این‌باره گفت: «کمدی «جگرزلیخا» تابستان سال گذشته در ایران و ترکیه جلوی دوربین رفت و اکنون آماده نمایش است. البته در ماه‌های اخیر، سینماها به دلیل شیوع کرونا و تعطیلات مداوم، اوضاع مناسبی برای اکران ندارند، ولی با توجه به مضمون کمدی و فضای شاد آن امیدواریم با حمایت شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی، بتوانیم به گرم شدن گیشه و نشاط اجتماعی کمک کنیم.»

او افزود: «در زمانی که صاحبان فیلم‌ها، ریسک اکران فیلم‌شان را در این ایام نمی‌پذیرند، ما آمادگی اکران «جگر زلیخا» را داریم و اگر حمایتی که از سایر فیلم‌ها در این ایام می‌شود، مشمول اکران این فیلم هم شود، آن را از ۱۴ تیر، هم‌زمان با سالروز تولد علی انصاریان اکران خواهیم کرد. علی، بازی گرم و متفاوتی در این فیلم داشته است و در نقش یک خواننده غیر مجاز که به زبان انگلیسی تسلط ندارد، ولی اصرار به خواندن ترانه‌های انگلیسی دارد، فضای کمدی بسیار جذابی در فیلم ایجاد کرده است.

پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیرجلالی، بهراد خرازی، محمد فیلی، افشین سنگ‌چاپ، مجید شهریاری، شراره رخام، شیوا خسرومهر، شیوا طاهری، مهدی امینی، علی کوچولو، مهدی حسینی، مریم نقیب، شیما جوهری و مسعود حقی، بازیگران ایرانی و اصلی این فیلم هستند و ویلما الس، بازیگر آلمانی‌الاصلِ سینما و تلویزیون ترکیه و هولیا دیکن، دیگر بازیگر شناخته شده ترکیه‌ای، در این فیلم بازی داشته‌اند. 

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =