شاکی پرسپولیس به باشگاه مهلت مجدد داد

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: بازیکن سابق پرسپولیس برای دریافت خود به این باشگاه مهلت مجددی داد.

مهدی شریفی بازیکن پیشین و شماره 10 سرخپوشان پایتخت، چند روز قبل با حضور در باشگاه و دیدار و گفت‌وگو با ابراهیم شکوری، در خصوص طلب نسبتا سنگین خود اعلام همکاری کرد.

در جریان این جلسه، شریفی بار دیگر به مسئولان باشگاه مهلت داد تا برای پرداخت بدهی او برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود و زمان بیشتری برای تسویه حساب در اختیار باشگاه قرار گیرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد قرارداد خود گفت: خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم و دوست ندارم در این شرایط بحرانی که باشگاه از نظر مالی با آن مواجه است، تحت فشار قرار گیرد.

شریفی تصریح کرد: تیم محبوب پرسپولیس در آستانه رسیدن به پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است و هر عاملی ممکن است تمرکز تیم و شرایط باشگاه را بهم بریزید. به همین خاطر، خودم را یک هوادار می‌دانم و فقط می‌توانم به این شکل به باشگاه محبوبم کمک کنم. امیدوارم پرسپولیس بتواند با توجه به این شرایطی که پیش آمده و با حمایت هواداران و تلاشی که مدیریت باشگاه برای حل مشکلات انجام می‌دهد، یکبار دیگر قهرمانی‌های خود را تکرار کند تا هواداران خوشحال شوند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای پرسپولیس، خاطرنشان کرد: امیدوارم همه بازیکنان و اعضای تیم سربلند باشند و در لیگ برتر و جام حذفی با کسب عنوان قهرمانی به استقبال ادامه رقابت‌های آسیایی بروند. آرزوی دیرینه من و هواداران کسب عنوان قهرمانی در آسیاست اما امیدوارم امسال هم با کسب یک قهرمانی دیگر به آسیا برگردیم و در جام حذفی نیز، به مقام نخست برسیم.

بیشتر بخوانید: علی دایی:هرگز با عزیزی خادم جلسه نداشتم

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =