چرا اظهارات جنجالی «داور شیطون بلای عصر جدید» نادیده گرفته می‌شود؟

تسنیم نوشت: سیدبشیر حسینی که به عنوان چهره‌ای ناشناس در میان داوران نامدار برنامه عصر جدید قرار گرفت، تاکنون اظهارات حاشیه‌ساز متعددی در داخل و خارج از این برنامه داشته که نه تنها نادیده گرفته شده است، بلکه بعضا نیز از او حمایت کرده‌اند.

طی چند روز اخیر اظهارات سیدبشیر حسینی یکی از داوران برنامه "عصر جدید" باز هم حاشیه‌ساز شده است.

او این بار در برنامه "بی‌نهایت‌شو" شبکه سه که اجرای آن را مژده لواسانی برعهده داشت، خطاب به این مجری زن گفت:"ان‌شاءالله این کرونا آخرش باشه؛ خانم لواسانی! خیلی اذیت شدیم و خیلی خسته شدیم. از حالا قول اربعین را از شما بگیریم و دوباره سفر اربعین با هم بریم. روز میلاد امام رضا(ع) یکی از عیدی‌های ما از امام رضا(ع) همین باشه؛ قشنگ  یک اربعین توپ و یک اربعین شیطون بلا بریم و کِیف کنیم."

مدیریت شبکه سه سیما برعهده علی فروغی است و تاکنون به اظهارات حسینی که برخی آن را "سخیف" و "متناسب با ذائقه دهه هشتادی‌ها" دانسته‌اند هیچ واکنشی نشان نداده است.

فروغی پیش از این مانع ادامه فعالیت مجری پربیننده‌ترین برنامه ورزشی کشور شد و دلیل آن را "خارج شدن از مدار" عنوان کرد.

سیدبشیر حسینی و فروغی هر دو در دانشگاهی تحصیل‌کرده‌اند که دانشجویان آن توأم با دروس تخصصی، معارف اسلامی نیز می‌خوانند. حسینی تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق و معارف اسلامی تحصیل کرده و برای مقطع دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات را برگزیده و صاحب چند تألیف در زمینه سواد رسانه‌ای است.

پیش از این نیز، این عضو هیأت علمی دانشگاه صدا و سیما درباره  علت لذت بردن از بازی فوتبال و موفقیت برخی از کشورهای آمریکای جنوبی در این ورزش پرطرفدار در برنامه اینترنتی آیو به نام زابیواکا، نظر "فروید" را مطرح کرده، گفته بود: "بگذار یک چیز عجیب‌تر هم اینجا به شما بگویم. همین نگاهی که از زمان فروید جدّی شد که فوتبال را اساساً از سنخ مقوله لذت جنسی می‌بیند؛ می‌گوید چرا شما از فوتبال لذت می‌برید؟ همان‌طور که لذت جنسی لذت دارد، این هم عین همان است؛ از همان جنس و همان سنخ است. آدم اول تعجب می‌کند، می‌گوید که چه‌طوری؟ بعد می‌گوید یک مطالعه‌ای کردم. کشورهایی که آمار شهوت و مسائل جنسی در آن‌ها بالاتر است فوتبال بهتری دارند؛ مثل برزیل، بعد آرژانتین و..."

او پس از انتشار فیلم این اظهاراتش آن را "تقطیع‌شده"، "هدفمند"، "مغرضانه"، "غیرمنصفانه" و "نامردی" عنوان کرد و گفت "چطور به یکباره از داخل و خارج، یک هجومِ توٲمان و بی‌امان شکل گرفته؟ اگر می‌خواهید بزنید، مرد باشید و با شرافت، حرف‌ها را کامل بذارید، بعد ایرادش را بگیرید و بترکانید؛ حتی اگه دلتان از جای دیگر پُر است."

حسینی چند روز پیش نیز با قرار دادن فیلمی در صفحه اینستاگرام خود آیات قرآن را به توئیت‌های امروزی تشبیه کرد و گفت: "بعضی‌ها فکر می‌کنند، رسانه‌ای که پیامبر خاتم (س)  آوردند، کتاب بوده در حالی که اگر نگاه کنید به توئیتر امروزی خیلی نزدیک است. آیات قرآن مثل توئیت‌های الان‌اند. و به رسانه‌های نوین خیلی نزدیک‌اند؛ برای همین ذائقه نسل جدید هم با قرآن همنشین است. اگر به عصر نزول قرآن نگاه کنید هر اتفاقی که می‌افتاده یک آیه، دو آیه، متناسب با شرایط، نازل می‌شده است؛ مثل توئیتر امروزی دقیقاً."

نمودار آماری جستجوهای گوگل نشان می‌دهد که نام "سید بشیر حسینی" از ۲۷ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ همزمان با آغاز برنامه عصر جدید در شبکه ۳ و  پس از قرار گرفتن در کنار چهره‌های مشهوری چون امین حیایی، رویا نونهالی و آریا عظیمی‌نژاد به عنوان داور این برنامه پربیننده تلویزیونی، مورد جستجو قرار گرفته و روند صعودی و نزولی این نمودار حاکی از آن است که نام سید بشیر حسینی فقط همزمان با پخش برنامه عصر جدید در بالاترین مرتبه جستجوی خود قرار داشته است.

او در این برنامه نیز اظهاراتی می‌کرد که واکنش‌برانگیز باشد.

سید بشیر حسینی اکنون در زمانی اقدام به اظهارات حاشیه‌ساز می‌کند که ۴ ماه از آخرین پخش فصل دوم برنامه "عصر جدید" می‌گذرد و این نمودار در وضعیت قبل از سال ۱۳۹۷ و آغاز برنامه قرار گرفته و از طرفی احسان علیخانی نیز در آخرین قسمت فصل گذشته برنامه "دورهمی" اعلام کرده است که داوران فصل سوم عصر جدید تغییر خواهند کرد. 

 سید بشیر حسینی بعد از اجرای پانتومیم توسط یکی از شرکت‌کنندگان "عصر جدید"  گفته بود "چرا پانتومیم؟ الان آیا پانتومیم اساساً بازگشت به گذشته نیست؟"

او گفته بود با داشتن مدرک دکترای ارتباطات قادر به درک مفهوم پانتومیم نیست و "پانتومیم برای فرهنگ ما نیست، تمام اجراها و ادا و اطوار روی این صحنه هم نشان می‌دهد برای ما نیست."

آریا عظیمی‌نژاد نیز در واکنش به سخنان حسینی گفت "با این استدلال سینما و تئاتر و تلویزیون هم برای ما نیست."

احسان علیخانی هم خطاب به حسینی گفت "با حرف شما موافق نیستم."

این واکنش‌ها با تشویق حاضران مواجه شد و بلافاصله پس از پایان برنامه، در فضای مجازی نیز بسیاری به انتقاد از سخنان او پرداختند و ادعاهایش را زیر سؤال بردند. حتی عده‌ای با کنایه گفتند که "برنامه عصر جدید خود ریشه در فرهنگ ایرانی ندارد و تقلیدی از یک برنامه آمریکایی است."

در مقابل انتقاداتی که به اظهارات سیدبشیر حسینی درباره سفر اربعین "توپ و شیطون بلا" شد، عده‌ای از هم‌دانشگاهی‌های نام‌آشنای او به حمایتش برخواستند.

فراوانی اظهاراتی از این دست که مطیعی از آنها به عنوان "خطای چرخش زبان" یاد کرده، اخیراً در شبکه سوم سیما افزایش یافته است، به‌گونه‌ای که کارشناس مدعو به برنامه طبیب نیز چندی پیش مثال ورزشی خود را از "روابط خارج از عرفش" انتخاب کرد.

تعدد این خطاها در تلویزیون کارایی ناظران کیفی برنامه‌های رسانه ملی را زیر سؤال برده است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 101
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    بابا این قدر پاچه همدیگه رو نگیریم.بنده خدا رئیس جمهور که نبوده ،حالا یا اشتباه یا درست،آدمیزاد اشتباه می‌کنه...
    • CH ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      جمع نبند تو خودت تنهایی پاچه بگیر
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      43 67
      چون با اینا همسو. نیست باید غوغا کرد، چیزس نگفته بنده خدا
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      24 7
      داوران نامدار عصر جدید !!!!؟ توهم زدی نگارنده
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      26 12
      اصلاحطلبا کارشون تخریبه
  • فدایی رهبرم IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    از بس بی ادب هستند
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    حرف حساب جواب نداره. سید بشیر مراقب حرف زدنش نیست. قرار نیست برای جلب توجه ادمای هرهری وشنگول ما شان اربعین وعظمت معنوی اونو با الفاظی سخیف پایین بیاریم. احمدی نژاد یه الگوی سوخته تو این موارداست .به هوای جذب حداکثری از اصول ومبانی خودش پایین اومد واز سکه ارزش افتاد.
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      66 50
      الان چه ربطی به احمدی نژاد داش نخودچی
    • کاربرعمومی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      64 18
      عزیزجان حرفت درست واین راه محبوب شدن نیست اماجناب احمدی نژادچندان سکه ارزشمندی نبودن که الانه ازارزش افتاده باشندامثال شما ومامثلابرا۴۵تومن یارانه ارزشیش کردیم وایشون هم فکرکردعلی ابادهم شهریه وشدبلای جان ملت
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      35 12
      خدای احمدی نژاد وما مردم مناطق محروم بزنه به کمرتان که همه جا که ربطی هم نداره اسم این مرد بزرگ که زندگی درکپر رو ازما برداشت وما رو صاحب خونه کرد الان چه ربطی به احمدی نژاد داشت
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      6 13
      من نمیدانم این بس چه ربطی داره که اقای احمدی نژاد را دخیل میکنید این بس دررابط خوب صبحت کردن و بد صبحت کردن مجری هستش دیگه داخل بس دیگه بس را دنبال کنید
    • ساره مالمیر IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      4 0
      من با نظر شما موافق خیلی مثال زیبا و قابل درکی آوردید
  • رضا یعقوبی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    به تو چه فتنه گر و تفرقه انداز به تو چه ایشون قصدی نداشتن و از ماها مذهبی تر و پایبند دین
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      93 23
      اربعین قیام بزرگ عاشورا علیه ظلم و استبداد رو با همه اون ابعادزیبای وسیع انسانی و الهی اش با مبتذل ترین کلمات یاد کرده اونوقت شما اومدین ازش دفاع می کنید والا دست هرچی دشمنه از پشت بستید طایفه فکر شما دوست نماها
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      14 0
      نمردیم معنی پایبند تر و مذهبی تر رو هم فهمیدیم!!
    • مهدی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      13 4
      زرشک. شیطون بلا
  • نوربالا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    بهرحال از یه تحصیلکرده اینقدر کوچه بازاری حرف زدن بعیده.هرچند اعتقاد دارم از زبونش در رفت
  • اشکان IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    38 72
    ادمین تو چته اصلا؟ مگه چی گفته حالا
  • DE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    121 8
    با حرفای بشیر حسینی یاد فیلم مارمولک افتادم
  • علی عزیزی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    50 73
    چقدر پاچه خوار زیاد شده . چرا برای عادل فردوسی پور این همه پیگیری نمیکردین. هم چی میگن سخیف و به مردم توهین کرده که آدم فکر میکنه چی گفته.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    در مدار باش شیطون بلا باش!!!!!!
  • عزیزی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    31 68
    سلام بابا این همه پاچه خواری نکنید به مگه چی گفت که میگوید سخیف. ‌‌چرا به دنبال کارهای مهمتر نمی پردازید. این همه الکی وقت خود را حدر ندهید.
    • CH ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      43 7
      هدر
    • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      16 2
      تعریف شما از سخیف چیست. پیاده روی اربعین یک حرکت مذهبی- اجتماعی بزرگ است که گفتن توپ و شیطون بلا در مقابل یک خانم و در مورد اربعین بسیار سخیف است. مگر کارشناس برنامه طبیب گفت در خانه برقصید حرف بدی زد ولی شبکه مجری برنامه را تعلیق کرد. اما چون مدیر شبکه سه پارتی آقای بشیر حسینی است حرف بدی نزده و ما بیخود انتقاد میکنیم.
  • ایلیا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    23 65
    شما چندبار برات پیش اومده به کسی که فامیلش فوت کرده به جای اینکه بگی تسلیت میگم بگی تبریک میگم؟ ایشون هم از دهنش در رفته به جای
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      11 3
      نه پیش نیومده،چون ما ادعای فضل و کمالات نداریم اونم از تریبون رسانه ملی، ما دکتررررر نیستیم،مردم عادی هستیم، با ایمان و باورهای مذهبی در حد مردم عادی! ما خودمون رو جار نمیزنیم کلا اهل شو نیستیم،تاز به جایی نرسیدیم،ما فقط ملت همیشه در صحنه هستیم و ادعای انچنانی نداریم.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    42 41
    سختگیری بی دلیل نیاز نیست
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    75 19
    داور قحطی هست.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    80 7
    یک تئوری در بین افراد تمامیت خواه وجود داره. برادریت رو ثابت کن هر کار دیگه خاستی بکن
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    بسیار بی ادبانه بود ... برای اینکه اینجور آدمها حاشیه امن بسیاری داشتند و دارند ... هم در تحصیل برای گرفتن مدرک با هرترفندی شده و بعد جذب کار میشوند با رانت و بدون هیچ آزمون و ارزیابی ... جایی هم سوادشون در حد دکتری مورد ارزیابی قرار نگرفته ... فعلا دارند میتازند !!! اما اگر این عبارت از دهن فرد بدون رانت و رفیقی در می رفت خدا میدونه چه برخوردی باهاش میکردند !
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    83 11
    این افراد نه حسب شایستگی بلکه توسط گروهی تزریق شدن به بدنه ی صدا و سیما و حرفهاشون کاملا بی محتوا و بی ارزشه
  • مصطفی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    26 59
    بنده خدا نقاب نزده زیر و روش یکی انتقام کسی دیگه رو از این بیچاره نگیرید مصداق گنه کرد در بلخ آهنگری ..........
  • سیدرضا موسوی نوری IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    21 8
    حرف حق تلخه . من منطقی گفتم نه چرند . چرا داخل سایت نذاشتید . دیگه خبر آنلاین رو تحریم میکنم.
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      54 17
      دمت گرررم... حرف دل من رو هم گفتی. اینا هر پیام مخالفی که ببینن منطقیه نمی‌ذارن. البته اصلاحات کلا همینطوریه ؛ دم از آزادی بیان و اندیشه می‌زنن ولی پاش برسه حتی انتخابات رو که بارزترین جلوه آزادی بیان است، تحرریم می‌کنن. البته این دفعه مردم خوب تو کاسه‌شون گذاشتن. #رادیکالیسم_اصلاحات
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      14 7
      اتفاقا از معدود سایتهایی هست که نظر مخالف رو میگذاره در ضمن اونچه که به ما تو این سالهای بعد از انقلاب ثابت شده خصوصا دوره احمدی نژاد اونی که نمیتونه حرف حق رو تحمل کنه و همیشه برای رسیدن به خواسته هاش از قانون خارج میشه اصولگراست
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      6 1
      راست میگی این خبر آنلاین جزو طرفدارای پر پا قرص همتی بود و هر چقد تخریب تونست علیه رییسی کرد و حتی کامنت های طرفدارای همتی رو فقط تایید میکرد
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    70 7
    به غیر از داشتن پارتی و رانت دلیل دیگه ای نمی تونه باشه
  • علی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    55 9
    مشکل این بیسواد نیست قبلا هم برخوردهای بی ادبانه از این بابا دیدیم مشکل فروغی بیسواد است که امثال فرودسی پوربخاطرش به حاشیه میرن اما این وامثال این بیسواد دور میگیرن شایسته سالاری نداریم دستمال سالاریه
  • Mansouri IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    45 4
    مدیر شبکه ۳ از کجا آمد که امثال بشیری رامعرفی میکند مشت نمونه خروار است بیچاره مردم شریف
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    35 2
    ايشون خوديه، بقيه نخودى.
  • پرستو IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    52 12
    نمیدونم چرا این آقا ناگهان مطرح شد.. شایدبه خاطر دوستی و هم دانشگاهی بودنش با فروغی باشه.. بسیار استادان باسوادتر و لایق تر از ایشان داریم که کارشناس برنامه های تلویزیون باشند ولی حضور ندارند.. بایدم ایشان همه جا باشند
  • توکل IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    24 21
    عیسی کلانتری رو نمیخواید پیگیری کنین؟؟؟ موضع ما همون موضع اقای میثم مطیعی است
  • فاطمه زهرا IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    21 43
    چرا همه خودشونو به او راه میزنن یا دهه هشتادی ندیدید کنارتون یا خیلی خودتون پاکید چی گفته بنده خدا خبر آنلاین تو به خودت چطور میگی اصلا خبر گزاری
  • سارین IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    26 35
    ادما رو زیاد زیر ذره بین نزاریم. انسان جایزالخطا ست.
  • حسن IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    33 38
    به خبر آنلاین منافق بگید از برجام چه خبر از تورم 50 درصدی چه خبر از گرانی و بیچارگی مردم چه خبر. من خر نیستم... خودت خری...
  • مهدوی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    30 66
    نمی‌دانم به چه علت با این شخص دشمنی می‌کنید اما پیداست که دستتون خالیه از دلیل و منطق. خجالت بکشید و برید سراغ موضوعات با اهمیت
  • US ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    54 8
    ایشون خودش شیطون بلا میزنه!
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    15 37
    بنده خدا هزارتا خوبی دارن چرا ما فقط گیر دادیم به این جملشون که منظور خاصی هم نداشتن اینقدر الکی گیر ندین
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      18 3
      از آنجایی که ایشون به شان و شخصیت امام حسین(ع)و مراسم عزیز اربعین سیداشهداء توهین کرده و نه فقط هیچگونه برخوردی با این شخص نشده بلکه مورد حمایت عناصر اصولگرا قرار گرفته ، انشاالله جواب ایشان و حامیان ایشان را خود امام حسین(ع) بدهد.
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    7 1
    حرف زدن هدفمند است می خواهند مردم به مشغول شوند
  • وهاب IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    4 14
    اینهمه مجری های مختلف صداو سیما رفتارهای زشت و غیرقابل قبول با مهمان های برنامه ها داشتن کسی کلگی نکرد.حالا ایشون یه جمله گفت اونم به همکارش.اصلا این موضوع واسه خودشون حل شده هست.خانم لواسانی بسیارخانم محترمی هستن و بسیارباوقار،همچنین اقای حسینی...اینم شد مثل ماجرای عباس بوعذار اقای علی دایی که دیگه ول کن ماجرا نیستن رسانه ها
  • عباس IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    4 5
    چقدر آدم بیکار و حقوق بگیر (زیاد)تو این مملکت هست که دنبال یک کلمه حرف که از زبان کسی در میاد می گردند تا سوژه درست کنن عملا کار تسنیم از بیکاری هست میخواد بگه منم هستم در صورتی. که هیچی نیستی
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    8 4
    اقای حسینی خیلی باشتصیت هستن و ما به این شخصیت در کشورمان افتخار میکنیم ایشون دوستدار اهل بیت هستن اگر هم اشتباهی شده لفظی بوده خواهشا اگر بیکارین به چیزای دیگه گیر بدین بیش از این به شخصیت این سید بزرگوار توهین نشه
  • هانیه IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    4 3
    اگر شما هم در این دوره بینهایت شو شرکت میکردید منظور آقای سید بشیر رو میفهمیدید واقعا براتون متاسفم
  • پیام IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 1
    اربعین شیطون بلا دیگه چیه
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    5 5
    اینهایی که به این جوان گیر دادند سرسوزنی به اربعین و عاشورا علاقه ای ندارند فقط بل گرفتند. آنهایی که واقعا معتقدند می‌فهمند که این جوان منظور بدی نداشته
  • علی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    7 4
    بنده خدا چیز بدی نگفته شورشو داراوردین این اقا هم متدینه واعتقادی است
  • سعادت IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 7
    آقای حسینی یک فرد تحصیل کرده و قابل ستایش هستن مطمعنا درک تیشون از زندگی وروابط بشری بسیار بالا هستش و هنین باعث میشه فکر کنن همه مثل خودشون درک بالایی دارن من به عنوان یه دهه هشتادی اونچه در صحبتها و انتقادات به ایشون بود رو کاملا برخاسته از یک درک پایین از زندگی و روابط انسانی متمدنانه می دونم
  • حسین اسلامی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    15 4
    چی شده کی مرده کی زده چ خبره مگه بندخدا چی گفته تو حالت احساسی ی چیزی گفت برید سراغ دزدها و کسی ک میلیاردی درامد دارن رو بگیرید
  • ایرانی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    11 5
    «الله اکبر» سلام/ فارغ از این که چه کسی این حرف را زده به نظر شما شیطون بلا گفتن یک مجری چه ایرادی داشته است مگر خدای نکرده به امام حسین (س) توهین کرده است لطفا جمع کنید بساط دروغ و فریب تون رو که نخ نمای خاص و عام شده اید کشوری که در فضای مجاری و حتی واقعی اش آن همه فحش (حتی ناموسی)، ناسزا ، توهین و بی ادبی و... است می‌خواهد خود را فرشته نشان دهدمرگ بر دروغ و دروغگو! یا علی
  • پوریا IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    25 4
    شما اگه می خواستید اظهارات جنجالی پیدا کنید 4 سال گذشته از روحانی و جهانگیری و کل جریانی که حمایتش کردید و برای اون کار می کنید تا روزگار مردم را سیاه کنه پیدا می کردید نه این دکتر که بنده خدا چیزی هم نگفته برید خجالت بکشید
  • رضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    4 1
    ازاین طبل های توخالی و گنده شده های الکی ،پوک و وراج تا دلت بخواد تو شبکه های سیما جولان میدن
  • من IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    5 4
    به نظرمنم حرف بدی نزده سیدبشیر. اگه گفته باهم یعنی باملت، باگروه، دسته جمعی و اگه گفته توپ وشیطون بلا منظورش یه اربعین دلچسب بوده که احتمالا چون این کلمه رو زیاد بکارمیبرده زبونش به این سمت چرخیده بعنوان یک وصف خوب اینجوری گفته
  • محمد صالحی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 6
    اینجا ایرانه...جاییه ک همه قاضی هستن . هر اشتباهی تاوان داره ولی فقط یه عده خاص اشتباهاشون هیچ اشکالی نداره باید قدیمی باشیم و قدیمی فکر کنیم پیشرفت همراه با زمان و جهان جرم محسوب میشه
  • ایمان IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 4
    اگه مقاماتم نخوان کاری بکنن شما با این پیگیراتون یه کاری میکنید که اینم بره پیش بقیه همش دست خود ماست که الکی بزرگش میکنیم هواسش نبود یه چی گفت کلا سید بشیر جو گیره ندید تو عصر جدید .سرشا که نباید ببرن
  • احسان الله خان IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    5 0
    وقتی یکی مثل فروغی میشه مدیر یکی هم مثل بشیر میشه داور فاتحه اخلاق و کردار نیک رو باید خوند
  • سید IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    6 4
    از بی خبری دنبال چی میگردین ؟ ادب دولت روحانی خوبه حتماا !!!
  • علی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 2
    شیطانی نکنید
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    3 2
    وقتی کسی میره تو صداوسیما واسه چندین میلیون نفر حرف میزنه باید سنجیده تر سخن بگه آلام مشکل از ببینده هاس که شما با این الفاظ سخیف حرف زدی؟
  • عسل IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    3 1
    حالا شاید ایشون منظوری نداشتن ولی در مورد اربعین درست باید حرف زد اربعین عظمت بزرگی
  • م IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 2
    عاقا بسه دیگه چقد کشش. میدید .لطفا تو مدار باشید .به قلط دیکته های منم کار نداشته باشید
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    5 2
    چقدر بی ادب هست که جلو دوربین بایک خانم اینطور حرف میزنه.متاسفم
  • رامین IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 7
    خجالت بکشید کشور ایران ازنظراقتصادی و آسایش و ...به گند کشیده میشه شما دنبال خاله زنک بازی هستید...تمام شد این رو ادب کنید دیگه کشور بر میگرده به 45سال قبل گل و بلبل
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    6 2
    با سلام و عرض ارادت خدمت آقای حسینی چرا باید در یک برنامه ی تلویزیونی وقتی مهمان برنامه میگه برقصید.مجری معذرت بخواد و بعد از کلی اذیت شدن اخراج بشه.ولی وقتی آقای حسینی در مورد سفر معنوی اربعین اینجور حرف میزنه حتی سهوا ،نباید عذر خواهی کنه اونم بعد از گذشت چند روز....
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 3
    یعنی پلنگه هم ول کنه شما ول نمیکنید...
  • مهراد IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    5 0
    موندم چرا عادل فردوسی پور با اون همه محبوبیت و سابقه رو حذف کردن ولی این مجری ناشناس که هیچ محبوبیتی هم نداره بین مردم هروز داره بی ادب تر میشه و چیزی بهش نمیگن ...
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    3 1
    اصلا بشیری ربطی به این برنامه نداره در حیطه کاری اونیست
  • علی موسوی IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    4 3
    اگر منظور از سواد مدرک بالاست که ایشون داره، اون هم از معتبرترین دانشگاه مملکت. اگر به دانستن زبان هست که به جای یکی چهار تا زبان می دونه. اظهارنظرهاش در مورد وادار کردن بچه ها به حفظ کردن یک سری مطالب به دردنخور و کار نکردن روی مهارت هاشون بسیار حرف درستی بود و هست. مملکت پر شده از دکتر و مهندس و کارشناس ارشدهائی که کار بلد نیستند. اکثر اظهارنظرهاش کارشناسی شده و دلسوزانه اس. و معلومه که به مذاق کسانی که به این نظام آموزشی و تربیتی معتاد شده ان خوش نیاد
  • US ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 1
    من همچین مواردی را از زبان بعضی از اطرافیان دیدم و شنیدم بدون اینکه معنی و مفهوم جملات تازه و کوچه و بازاری رو بدانند ، نمیدونم چرا ؟
  • داریوش IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 2
    این همه اراجیف را میتوانستی در پنج خط بنویسی.البته لااقل خوب شد اعتراف کردی که عصر جدید پر بیننده ترین برنامه تلوزیون شناخته شد
  • علی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 0
    این اقا تو رفاقت وهمفکر بودن با فروغی اومد تو تلویزیون واونجا هم با یه مدرک سطح پایین وحرفهای اشتباه سطح برنامه رو اورد پایین .مملکت پر شده از این ادمها .همه دکتر وهمه درجهت منافع خودشون با چهره های مذهبی
  • علی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 3
    به نظرم بشیر حسینی بسیار آدم خوبیه و حرف خاصی ام نزده اون از نخبه های جوان کشور
  • نیکی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 2
    همه چیز به دید و زاویه نگاه ما بستگی داری ،اقای حسینی هم منظوری نداشتن فقط خواستن با مخاطبین دهه هشتادی ارتباط برقرار کنه
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 4
    خدا میدونه با چ سهمیه ای رفته و تو چ دانشگاه زپرتی درس خونده .این کی اسمش دکتره !؟همچین میگن دکتررررر انگار جراح قلب یا مغزه!!!؟؟؟؟
  • افسانه IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 1
    بنطرمنم مشکل دار اومد آدم باید حرف دهنش و بفهمه با یه دختر ،اونم روی آنتن برنامه
  • رضا IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 2
    شما فکر کردید مردم بیکارن پیگیر این جزئیات پیش پا افتاده باشند؟ مردم چی فرض کردید اخه؟
  • بابک IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    حالا اگر این حرفو ی بدبخت دیگه گفته بود که ظاهرش مثل این نبود تا ۶۰‌سال ممنوع التصویر میشد و هزار تا انگ بهش چسبونده بودن
  • امیر IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 2
    از همون اول از این بشر خوشم نمیومد هنوز بلد نیست چیو بابد کجا بگه
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 3
    سید بشیر حسینی درجه یک هست،با این اشتباهات لپی نمیتونن زیر سوال ببرنش
  • مینا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    به نظر من اشتباه لفظی بود و نباید اینقد گیر داد. هر چن باید خیلی مواظب نوع کلمات و بیان اون باشن
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    حوصله ندارم بخونم خلاصه اش رو بنویسید
  • مسعود IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 2
    همان باراول شما رادرغصرجدید دیدم فهمیدم چقدرشیطون بلا هستی ای شیطون بلا بلا
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 0
    با اینکه سید بشیر حرف اشتباهی زده ولی بهضی از این رسانه ها خوب آتش بیار معرکه میشن بابا اینقده دشمنی نوبره
  • م IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 0
    من تایید نمیکنم سخنان ایشونو.فقط چون این برنامه برای گروه نوجوون هست شاید میخواسته در حد سن مخاطبینش حرف بزنه
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    خداوکیلی خیلی بیکارین خوب شاید اشتباه کرده . شماهم منتظرین یکی اشتباه کنه یقشوبگیرید به جای اهمیت دادن به این موضوعات کم اهمیت ,به موضوع هایی بپردازید که درد مردم و دوا کنه مردم به اون نیاز دارن
  • یک ایرانی IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    عادل هم هیچ کاری نکرد الانم نیست راحت باشید
  • Mi IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    2 0
    اصلاحطلبا فعلا کارشون شده تخریب چون می خوان از زیر بار سوالاتی که درباره ی رییس جمهور بدن فرار کنن و پاسخگوی وضعیت موجود و کاری که کردن نباشن حالا میان هی به این و اون گیر میدن حتی اگه این انتقاداشون درست باشه فعلا نظر ما را جلب نمی کند ما دنبال پرسش و پاسخ های دیگری هستیم
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 1
    آزاده نامداری خودش را فدا کرد که بعد از این افراد در صدا و سیما در امان بمانند
  • محمد IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    دو مطلب اول این که برخاستند درسته نه برخواستند ثانیا می‌خواهید به اصطلاح چرخش زبانی رخ نده اصلا برنامه زنده پخش نکنید فقط مرده پخش کنید
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    1 0
    ایشون به زبان بدن خیلی اعتقاد دارن اما به قول خودشون پانتومیم رو نمیفهمن! در این برنامه اومدن از زبون خودشون استفاده کنن که اینجوری در اومد. فکر کنم تو رشته اینا تا دکترا ادبیات نداشتن!!!
  • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    نمی دونسته ذهن شما ها این قدر منحرفه.