بازگشت سپاهان به دو امتیازی پرسپولیس/کامبک رویایی مس مقابل فولاد

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال با پیروزی دشوار سپاهان مقابل ماشین‌سازی خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های سپاهان اصفهان و ماشین‌سازی تبریز از ساعت 21:15 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان نویدکیا به پایان رسید. تک گل این دیدار را دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 67 به ثمر رساند.

سپاهان با برتری در این مسابقه 52 امتیازی شد و دوباره به دو امتیازی تیم پرسپولیس رسید.

در دیگر دیدار امشب تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان پورموسوی خاتمه یافت. رضا خالقی‌فر در دقیقه 54 و طالب ریکانی در دقیقه 77 (از روی نقطه پنالتی) زننده گل‌های صنعت نفت بودند و محمدمهدی محبی در دقیقه 69 تنها گل نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند. 

تیم مس رفسنجان هم که در ورزشگاه خانگی میزبان فولاد خوزستان بود با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. فرشاد احمدزاده در دقیقه 9 برای فولاد گلزنی کرد، اما محمدرضا سلیمانی گل تساوی بازی را در دقیقه 4+90 به ثمر رساند. در حالی که مسابقه رو به پایان بود، مهرداد آوخ دروازه فولاد را در دقیقه 7+90 گشود تا مس رفسنجان پس از چهار شکست متوالی، طعم شیرین پیروزی را بچشد.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران هم با پیروزی یک بر صفر شاگردان تارتار خاتمه یافت. آرمان قاسمی در دقیقه 51 زننده گل پیروزی پیکان بود. 

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1531213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    8 2
    دم اون کسی که سرمربی چند تیم لیگ برتری را به استقلالی های مدعی داده، گرم. اونها با خودزنی باعث قهرمانی چند ساله پرسپولیس شده اند!
  • GB ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    8 4
    آى بدوييد آى بدوييد سر و كله همديگه رو بشكنيد ببينم كدومتون مقام عالى نايب قهرمانى رو بدست مياريد به تيم نايب قهرمان جايزه داده ميشود ( از طرف يه پرسپوليسي)