هفته نامه لثارات نوشت:

اندیشه سازان اومانیسم در لباس دایه مهربان تر از مادر و در نقش کاسه داغتر از آش و با شعارهای نواندیشی و انجام اصلاحات مدرن در اسلام به منظور سازگار کردن اسلام با کنوانسیون های حقوق بشر آمریکایی و ارائه قرائت های متفاوت از دین اسلام و در پیش گرفتن گفتمان اسلام رحمانی به چنگ اسلام ناب محمدی (ص) بروند .

 برای ضربه زدن به اسلام ،قالب اسلامی ،شعارهای اسلامی ، قیافه های به ظاهر اسلامی و... از ضروریات کار است . امروز جریان انحرافی  که در حاشیه امن دولت ایجاد شده و به سبک و سیاق فراماسونر ها به جنگ با دین اسلام قیام نمودند ،دقیقا از همین ابزار استفاده می کند .

/17214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
    1 0
    بالاخره به حرف ما رسیدید؟ انسان پایه خانه خود را روی آب بنا نمی کند. ظاهر انسان را ملاک قرار دادن نتیجه ای جز این ندارد. دشمن همیشه در لباس دوست می تواند به انسان ضربه مهلک بزند وگرنه اگر در لباس خود ظاهر شود که شناخت او آسان می گردد. همینجاست که بصیرت (تلفیق عقل و عشق) به کمک انسان می آید.
  • yavar IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
    0 0
    استکبار جهانی هر چند وقت یکبار برای رسیدن به اهداف خود در اقوام و ادیان ، فرق و شعبی را ایجاد میکنند تا ملتها سرگرم مبارزه با انها شوند تا استکبار به اهداف پنهانی خود برسد
  • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    آقا شما که هم صاحب بصیرت بودید وم از هزار جا بهتون بصیرت میرسید شما چرا گولشونو خوردین؟تا دیروز که براشون سینه چاک میکردین!!