شهردار ساری: کاغذبازی در شهرداری ساری حذف می شود

شهردار ساری با تاکید بر پرهیز از سفارشات برای امورات اداری‌؛ گفت: کاغذبازی در شهرداری ساری حذف می شود.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛ جواد طالبی امروز در جلسه شورای اداری شهرداری مرکز مازندران ضمن تبریک به منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر ساری، بیان داشت: مجموعه شهرداری باید با همدلی مضاعف کارهای بزرگی برای ساری رقم بزند تا رضایتمندی شهروندان را کسب نماییم.

وی افزود: از روز شنبه هفته آینده اتوماسیون اداری در عمارت و شهرداری های مناطق تکمیل شود و سازمان فاوا وظیفه دارد طی مدت باقیمانده نسبت به رفع مشکلات احتمالی اتوماسیون اقدام کند.

طالبی تاکید کرد: با تکمیل و راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری، مکاتبات بصورت منظم و بدور از کاغذ بازی انجام خواهد شد و این امر ضمن صرفه جویی مالی از فساد احتمالی اداری نیز جلوگیری کرده و نظم اداری را برقرار می کند.

شهردار ساری ادامه داد: همه ملزم به رعایت قوانین اداری هستیم و قطعاً رعایت ضوابط مربوطه به سهولت رسیدگی و پیگیری مطالبات ارباب رجوع کمک می کند.

طالبی تصریح کرد: در شرایطی که شهرداری ساری با حجم فشرده و سنگین نیروی انسانی مواجه است، دغدغه ما پرداخت حقوق کارکنان در موعد مقرر که 25 هرماه می باشد بوده و تاکنون نیز طی این مدت موفق به انجام این امر شده ایم و این اقدام جز با همراهی کارکنان و تلاش آنان میسر نمی شد.

 وی اظهار داشت: پروژه بازپیرایی میدان ساعت به همت شهرداری بافت کهن و تاریخی آغاز شده و این پروژه گام مهمی جهت شروع کار این شهرداری در راستای احیای بافت کهن و بهره برداری از ظرفیت های تاریخی شهر ساری است؛ چراکه نوستالژی تاریخی هویت هر شهر است.

شهردار ساری خطاب به مدیران مجموعه شهرداری گفت: برای همکارانی که مستمر در حوزه های میدانی و عملیاتی به خدمت رسانی مشغول است جانب انصاف را رعایت کنید و در زمینه حقوق و مطالبات آنان با دیگر کارکنان تفاوت قائل شوید تا انگیزه استمرار فعالیت فراهم شود.

 سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری نیز گفت: شهرداری ساری مجموعه ای بزرگ در حوزه های مختلف است که می تواند با تقویت زیرساخت ها کارهای بزرگی برای بالندگی و توسعه شهر ساری انجام دهد. 

وی افزود: عزم جدی برای تقویت زیرساخت ها و ایجاد بستر مناسب خدمت رسانی، رضایتمندی شهروندان را در پی دارد. 

فرمانده سپاه شهرستان ساری تاکید کرد: از جواد طالبی شهردار ساری قدردانی می کنم که با اقدامات جهادی خود فرصت سوء استفاده را از پیمانکاران سودجو گرفت.

شریفی ادامه داد: مدیران باید برای بهتر شدن زندگی شهروندان تلاش کنند و در این زمینه باید از توانمندی کارکنان خود استفاده نمایند.

فرمانده سپاه شهرستان ساری تصریح کرد: فعالیت های شهرداری ساری قابل ستایش است و قطعاً مردم ما چیزی جز خدمت رسانی نمی خواهند و این همان چیزیست که مجموعه مدیریت شهری طی چندماه اخیر بدان پرداخته است.

وی اظهار داشت: پاکدستی خصیصه ویژه مدیران در خدمت باشد؛ نباید کاری کنیم اشتباهات ما به نام اسلام ثبت شود.

شریفی افزود: سهل انگاری ها و بی توجهی های بعضی افراد باعث شده در شهروندان دلسردی بوجود آید و ما باید با تلاش و کار این اشتباهات را جبران کرده و نشاط را در شهر ایجاد نماییم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1534449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =