پدافند هوایی سوریه ۷ موشک اسرائیل را سرنگون کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه موفق به سرنگونی ۷ فروند موشک شلیک شده از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شده است.

 به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه دوشنبه شب گذشته موفق شده است 7 موشک شلیک شده از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را ساقط کند.

"فادیم کولیت" معاون مدیر مرکز آشتی روسیه گفت که 4 جنگنده اف 16 اسرائیل ساعت 23:39 دقیقه دوشنبه نوزدهم جولای وارد حریم هوایی سوریه بر فراز منطقه التنف که تحت کنترل نظامیان آمریکایی است شدند.

وی گفت که جنگنده‌های اسرائیلی 8 موشک به جنوب شرق شهر حلب شلیک کردند که 7 موشک با سامانه‌های ضد موشکی روسیه که در اختیار نیروی هوایی سوریه بود ساقط شد.

این مقام روس اظهار داشت که یکی از موشک‌ها به مرکز پژوهش‌ها در شهر السفیره در حومه حلب اصابت کرد.

پیش از این وزارت خارجه سوریه اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی در ساعت 23:37 شب گذشته در راستای سیاست‌های هدفمند و مبتنی بر «تروریسم دولتی» و ارائه کمک مستمر به گروه‌های تروریستی مسلح و نقض مکرر قطعنامه‌های شورای امنیت اقدام به حمله هوایی به اراضی سوریه در منطقه «السفیره» واقع در جنوب شرق حلب کرد.

وزارت خارجه سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در استان حلب را محکوم کرد و آن را نشانه ورشکستی این رژیم و شکست طرح‌های آن دانست.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =