۰ نفر
۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
با سئو صفحه اول گوگل باش!

تا حالا برات سوال شده که چرا وقتی یه چیزی رو سرچ می کنیم  یه سری سایت ها تو صفحه اول هستند و بقیه در صفحه بعدی قرار می گیرند؟  به نظر شما این می توانید شانسی برای آن سایت باشد ؟ جواب سوال فقط یک کلمه است سئو! سئو همه کارها و فعالیت هایی است که شما انجام می دهید تا به گوگل نشان دهید که شما یک سایت مفید هستید و لیاقت این را دارید که در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

با ما در شرکت ریراکو سئو همراه باشید تا شما را با بحث شیرین و مهم سئو آشنا کنیم.

اهمیت سئو

خودتان را جای کاربر بگذارید مثلا شما به دنبال یک شرکت برای طراحی سایت هستید و هنگامی که جستجو می کنید مثلا به عنوان اولین  سایت آژانس تبلیغاتی دیجیتال ریراکو  قرار داد. حالا چه اتفاقی می افتد بیشتر افراد بین 5 گزینه اول انتخاب خود را انجام می دهند و یا نهایتا صفحه اول را بررسی می کنند زیرا بیشتر مورد اعتماد قرار می گیرند. خوب معلوم است رتبه بهتر برابر است با درآمد بیشتر زیرا شما به چشم می آیید و همین دیده شدن باعث می شود محصولات یا خدمات شما شناخته شود. ولی برای رسیدن به این رتبه واقعا باید پای یک سئوکار حرفه ای در میان باشد زیرا رقابت بسیار زیاد ولی در صفحه اول گوگل فقط 10 لینک قرار می گیرند.

مهمترین مراحل سئو سایت

به خاطر داشته باشید سئو زمانبر است پس صبور باشید و توقع نداشته باشید یک روزه در صفحه اول قرار بگیرید وهر کس به شما این وعده را بدهد که  ما یک روزه یا حتی یک هفته ایی این کار را برای شما انجام می دهیم بدانید کاسه ای زیر نیم کاسه است. این را هم بگوییم گوگل بسیار هوشیار است و اگر ببیند شما لینک 8 هستید ولی بسیاری از کاربران روی لینک شما کلیک می کنند مطمئن باشید که رتبه شما را تغیر خواهد داد. در زیر به مراحل سئو می پردازیم.

سئو تکنیکال

همان طور که ازنامش مشخص است مربوط به کارهای فنی می شود و در واقع زیربنا وزیر ساخت سایت شما است. از طریق سئو تکنیکال شما محتوای سایتتان را برای گوگل قابل فهم می کنید و فرایند بررسی بسیار آسان تر و سریع تر می شود. اگربخواهیم ساده تر بیان کنیم شما به موتورهای جستجواین امکان را می دهید که خیلی آسان به سایت شما دسترسی پیدا کنند و سایتتان را مورد آنالیز قرار دهند.

سئو داخلی

با سئو صفحه اول گوگل باش!

که به آن سئوon page  هم گفته می شود و تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن رتبه گوگل شما دارد حالا سئو داخلی شامل چه چیز هایی می شد که باید بگوییم اول ازهمه یک محتوای بسیار با کیفیت و مناسب که برای کاربران مفید و جذاب باشد. مرحله بعدی بهینه سازی و توجه به سایز و alt عکس ها، قرار دادن درست هدینگ ها (heading) و ...... می باشد.

سئو خارجی

به سئو خارجی سئو off page گفته می شود که همان طور که مشخص است مربوط به سئوی خارج از صفحات می باشد. شما با سئو خارجی می خواهید سایت خود را برای موتورهای جستجو قابل اعتماد کنید. بحث ما در سئو خارجی دقیقا بک لینک ها هستند هر چه بک لینک ها با ارزش تر باشند رتبه شما هم بالاتر می رود و انتشارمحتوای شما در سایت های دیگر که  این یعنی محتوای شما بسیار مفید و قابل استفاده بوده است البته یادتان باشد سوشال ها هم جزوی از سئو خارجی هستند.

سخن آخر

مبحث سئو بسیار گسترده است و روز به روز هم برای سئوکاران دشوار تر می شود. اگر به دنبال سئو سایت خود هستید نمونه کار سئو سازی سایت ریراکو را مشاهده کنید تا متوجه شوید که تیم حرفه ای ما بسیار دز این کار مهارت دارند و یکی از دلایل موفقیت ما هم آپدیت روز به روز اطلاعات و رفتارهای گوگل است در تیم پر انرژیمان تلاش می کنیم تا شما به بهترین نتیجه برسید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537908