خسته نباشید رهبر انقلاب به روحانی و اعضای هیات دولت

رهبر انقلاب در دیدار با رییس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: خدمت به مردم و کار در راه خدا، در دیوان الهی فراموش‌نشدنی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رهبر انقلاب، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم فرمودند: این جلسه برای خسته نباشید است به آقایان اعضای دولت است، چه آنهایی که هشت سال بودند، چه آنهایی که کمتر بودند و این را بدانید هر کسی که به قصد خدمت یک حرکتی انجام داده، خدمت به مردم و کار در راه خدا؛ این در دیوان الهی فراموش‌شدنی نیست.

»»بیشتر بخوانید؛

رهبر انقلاب: آمریکا وعده می دهد اما تحریم‌ها را برنداشت و برنمی‌ دارد

ایشان افزودند: هیچ جا هم ممکن است ثبت نشود آن زحمتی که یکی کشیده، حرصی که خورده برای یک مسئله‌ای، تلاشی که کرده، ممکن است کسی هم نداند، جایی هم ثبت نشود، گفته نشود، اما کرام‌الکاتبین میدانند و خدای متعال علمش احاطه‌ی به همه چیز دارد.

رهبر انقلاب اشاره کردند: هر کسی برای خدا کار کرده، برای خدمت به مردم کار کرده، با اخلاص کار کرده، بداند که سعی‌اش ضایع نشده است و ان‌شاءاللّه نزد خداوند متعال مأجور است.هر کسی که برای خدا کار کرده، چه من و امثال من بدانیم، چه ندانیم، چه تشکر بکنیم، چه نکنیم، آنی که برای خدا کار کرده، کار صالح کرده، آن ذخیره برای او محفوظ است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539558

برچسب‌ها