منابع صهیونیستی:موضع روسیه درباره حملات اسرائیل به سوریه تغییر نکرده/ مسکو،دمشق را مجهز به اس300 نکرده است!

ایسنا نوشت: منابع امنیتی اسرائیلی اعلام کردند، موضع روسیه نسبت به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه تغییری نکرده است.

روزنامه معاریو به نقل از منابع امنیتی و نظامی نوشت: موضع روسیه درباره حملات اسرائیل در سوریه تغییر نکرده است.

این منابع افزودند: این مسئله در پیام‌های مستقیم و غیرمستقیم دیده می‌شود. تل آویو معتقد است اظهارات اخیر یک ژنرال روسیه درباره کمک این کشور به سامانه‌های دفاعی نظام سوریه برای رهگیری موشک‌های اسرائیل در واقع به نمایش گذاشتن سلاح‌های روسیه و تبلیغ آن است.

>>> بیشتر بخوانید:
روس‌ها تغییر استراتژیک دادند؛برخورد قاطع با حملات اسرائیل به سوریه/بایدن به پوتین چراغ سبز داده است

در این راستا عاموس هرئیل، خبرنگار امور نظامی هاآرتص گفت: موضع روسیه تغییری نکرده است به این دلیل که مسکو تا به این لحظه از مجهز کردن نظام سوریه به سامانه‌های اس۳۰۰ امتناع کرده است.

مسکو و تل آویو ۲۰۱۵ به توافق‌های رسمی برای هماهنگی نظامی در سوریه جهت ممانعت از وقوع درگیری‌های هوایی دست یافتند. همچنین خط ارتباطی مستقیمی میان مقر نیروهای روسیه در پایگاه حمیمیم روسیه و اتاق عملیات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو ایجاد شد.

اخیرا نیز یک منبع در وزارت دفاع روسیه گفته بود که این کشور در حال تدوین طرحی با هدف کاهش حملات رژیم صهیونیستی به سوریه است.

وی گفت که کشورش دنبال تغییر قواعد بازی در سوریه است تا حملات رژیم صهیونیستی را به مناطق تحت کنترل دولت سوریه کاهش دهد. به گفته این منبع، تصمیم در مورد این طرح‌ها چند هفته پیش و در آستانه تغییر دولت در اراضی اشغالی گرفته شد و اکنون اجرایی می‌شود.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =