سامانه ۱۴۱ راه ارتباطی مخاطبان و مدیریت حمل و نقل عمومی کیش

ساکنان و گردشگران کیش در تیر امسال از طریق سامانه ۱۴۱ شرکت عمران،آب و خدمات منطقه آزاد از حمل و نقل عمومی کیش خدمات دریافت کردند.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : مدیریت حمل و نقل عمومی جزیره کیش از جمله بخش های این شرکت، که در زمینه حمل و نقل ساکنان و گردشگران در نقاط مختلف جزیره کیش فعالیت می کند، سامانه ۱۴۱را با هدف بهبود خدمات و برقراری ارتباط موثر با مخاطبان به دریافت  انتقادات، پیشنهادات، شکایات مردمی و همچنین اشیاء گمشده اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش در تیر امسال ۱۴۸۸ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱برقرار شده است که بیشترین تماس ها در این ماه، مفقودی اشیاء گمشده، مکشوفه در ناوگان حمل و نقل عمومی و تحویلی به صاحبان اشیاء مربوطه بوده است. همچنین واحد صدور مجوز فعالیت مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در این ماه با ۴۲۸  مورد شامل تشکیل پرونده و صدور معرفی نامه جهت استعلام ها، صدور پروانه اشتغال رانندگی و تمدید پروانه فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی( اعم از تاکسیرانی و مینی بوس رانی، باربری ، تور گردانی و ترانسفر هتل ها )، فعالیت موثری برای ارائه خدمات حمل و نقل در جزیره کیش داشته است .

 در این ماه به صاحبان تاکسی بابت خرید و فروش تعداد ۱۶ دستگاه وسائط نقلیه عمومی و خودروهای باربری برای نصب سیستم ناوبری (gps) از واحد های نوسازی و نقل و انتقال، هوشمند سازی ناوگان مدیریت حمل و نقل عمومی خدمات ارائه شد.

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای ۲۳ نفر از رانندگان با هدف آشنایی بیشتر آنها با شرایط فعالیت در ناوگان حمل و نقل شهری کیش و ارتقاء سطح خدمات از دیگر فعالیت های مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در تیر امسال بوده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =