چرا اسرائیل با پگاسوس آزادی مردم جهان را هدف گرفته است؟/کاربران خبرآنلاین پاسخ دادند

کاربران خبرآنلاین در پاسخ به سوال بالا معتقدند که این روزها قدرت دست هوش و تکنولوژی است و از همین رو جنگ های فعلی در مدرنیته ترین حالت خود قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، این روزها اخبار نرم افزار جاسوسی پگاسوس داغ است.بدافزاری که ظاهرا اسرائیل با آن دولت های عربی حاشیه خلیج فارس را خریده است. این نرم افزار جاسوسی از عمده رهبران جهان و خبرنگاران و خبرگزاری های مهم به طور گسترده جاسوسی کرده و حتی ردیابی جمال خاشقچی نیز از همین نرم افزار بوده است. برخی از رسانه ها در کنار رهبران جهان که قربانی این بدافزار شده اند از هدف گرفتن آیت الله سیستانی نیز خبر داده اند. تا کنون لیست جامعی از تمامی قربانیان منتشر نشده اما این سوال مطرح است که آیا اسرائیل جنگ خود را با کشورها تغییر داده و سلاح خود را به یک بدافزار تبدیل کرده است؟با چه هدفی اسرائیل امنیت جهان را به خطر انداخته؟ آیا این رژیم اشغالگر توانایی جنگ ندارد که آزادی مردم جهان را هدف گرفته است؟ در ادامه پاسخ های شما را می خوانیم:

مخاطبی نوشت: چون اسراییل برای بحران سازی بوجود امده و حیات سیاسی اش به این مهم بستگی دارد و هر زمان در بحرانها کم بیارد از وسایل گوناگون استفاده می کند از قتل ، ترور و جنگ تا عملیات سایبری و ادم ربایی و هر کاری غیر انسانی که فکرش را کنید.

کاربری در پاسخ به کامنت بالا یادآور شد: قبل از تشکیل اسرائیل، سازمان مخفی هاگانا برای تشکیل رژیم صهیونیستی دسیسه چینی میکرد، سازمان های اطلاعاتی امروز اسرائیل فرزندان نامشروع هاگانا هستند.

مخاطب دیگری نوشت: اسرائیل روش جنگ را تغییر داده

کاربر دیگری با اشاره به عادی سازی روابط اسرائیل با اعراب نوشت: کلشون کار میکنه و با همین ابزار عربستان و امارات رو تو تله توافق ابراهیم انداخت اینطوری اسرائیل حسابی از همه اتو داره خصوصا رهبرای عربی

مخاطبی با اشاره به جنگ های امروزی نوشت: آدمها وقتی درتقابل همدیگرقرارمیگیرندیا بطور فیزیکی وابزارفیزیکی مبارزه میکنند( بیشتردرگذشته ها) ویا باتخریب وانحراف افکاروعواطف به همدیگرضربه میزنند. نبردامروزه بیشترپروپاگاندا (مدیریت افکار) ونابودی فرهنگی وعاطفه جمعی است. البته گسترش عوامل بیماری زابرای صدمه به سلامت جسم وذهن افرادروبا علوم مدرن ( مثل نانو) نباید فراموش کرد.

کاربر دیگری عنوان کرد: در عرصه امنیت و جنگهای سایبری در دنیا طرفی برنده است که قدرت تکنولوژیک بالاتری دارد. اسرائیل در این زمینه پیشرفت کرده، با ناسزا گفتن نمیتوان برتری ان را مخدوش نمود بلکه باید تکنولوژی ساخت تا بتواند به نحو موثر با آن مقابله کند. مابقی چرند است و ژوزتالیسم.

مخاطب دیگری نوشت: معروف است که وقتی شخصی درحال غرق شدن باشد به هر وسیله ای که دستش برسد چنگ می اندازد و این حکایت این روزهای رژیم اسرائیل و برخی از حکومت های دیکتاتوری عربی است که برای بقای بیشتر به هر وسیله‌ای چنگ می اندازند

کاربر دیگری بیان کرد:این ک شما گفتید ناتوانی در جنگ نیست . برتری هوش و تکنولوژیست

 برای شرکت در بحث وارد لینک شوید.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایشان US ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    این تیتر رو بذارین کنار طرح صیانت از کاربران… خیلی بهم میلن