۰ نفر
۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

فارس نوشت:

 رژیم صهیونیستی که از اقدام دولت مصر برای بازگشایی دایمی گذرگاه مرزی رفح به شدت عصبانی است، تهدید کرد که برق و آب غزه را قطع خواهد کرد.

به گزارش فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از "یسرائیل کاتس " وزیر دارایی این رژیم گزارش دادند که تل‌آویو در پاسخ به اقدام یکجانبه مصر برای بازگشایی گذرگاه مرزی رفح آب و برق نوار غزه را قطع خواهد کرد.

وی افزود: ما باید این فرصت را غنیمت شمرده و به ارتباط خود با نوار غزه به طور کامل پایان دهیم و بعد مصری‌های کالاها را از مصر وارد نوار غزه کنند.

این مقام صهیونیست بر ضرورت اعلام قطع ارتباط اسرائیل با نوار غزه در سریع‌ترین زمان ممکن و قطع برق و آب توقف ارسال مواد غذایی به این منطقه تاکید کرد و گفت که باید مصر مسئولیت نوار غزه را متحمل شود و مانع ورود هر گونه سلاح به این منطقه شود.

این در حالی است که "سامی ابوزهری " سخنگوی حماس دیروز از مسئولان مصری خواست که به اعمال فشارهای خارجی و تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه مسئولیت غزه بر دوش قاهره خواهد بود، توجهی نکنند.

وی افزود: این تهدیدات پوچ و بی‌معنی است؛ غزه بخشی از فلسطین است بنابر این بازگشایی گذرگاه رفح نمی‌تواند مسئولیت قانونی اسرائیل از این منطقه را سلب کند.
5151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =