دلچسب مثل مدال نقره علی داوودی/ تالاخادزاده هم رکورد خودش را شکست هم رکورد المپیک را

علی داوودی در دسته سنگین وزن وزنه برداری موفق شد به مدال نقره برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی داوودی در نخستین حرکت دوضرب وزنه ۲۳۴ کیلوگرمی را انتخاب و آن را بالای سرش برد. داوودی که برای مدال نقره تلاش می کرد در حرکت دوم موفق نشد وزنه ۲۴۰ کیلوگرمی را بالای سرش ببرد.

برای حرکت سوم انتخاب کادر فنی وزنه ۲۴۱ کیلوگرمی بود که علی موفق به مهار آن شد تا با مجموع ۴۴۱ مدال نقره المپیک توکیو را بر گردن بیاویزد. 

در این وزن لاشا تالاخادزده گرجستانی با رکورد مجموع ۴۸۸ مدال طلا گرفت و مان اسد از سوریه با رکورد مجموع ۴۲۴ به مدال برنز این رقابت ها رسید.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    23 0
    مبارک باشه نقره مون ، آفرین به علی داوودی ،قشنگ می‌تونه جای بهداد سلیمی را بگیره تا چند سال دیگه ولی چرا تلویزیون اینقدر بی سلیقه عمل کرد ، دو حرکت تالاخادزه هنوز مونده بود ، حرکت های مهم برای ما وزنه بردارها ، که دیدنش واقعا عالی می شد ، یه دفعه قطع کردن و موزیک زدن و اون یکی مجری میگه گرجستان هم مال ما بوده یه روزی و .... ، اون یکی داره می‌خنده به ورزشکاری که افتاد ، اصلا احترام به دیگران تو تلویزیون ایران جایی نداره انگار واقعا چقدر بد سلیقه و دور از ادب جای تاسف داره ، نمی‌دونم چطوری مجری انتخاب میکنن که اینقدر سوتی میدن