پویش تعمیر مخازن زباله شهر قشم

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از به اجرا درآمدن پویشی با عنوان "تعمیر مخازن زباله شهری" در راستای مدیریت هزینه و بهینه سازی الگوی مصرف در شهر قشم خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، شاهد ملازم با تاکید بر عمر مفید دوساله مخازن فلزی جمع آوری زباله گفت: این پویش باهدف رعایت صرف صلاح سازمانی و بهینه سازی الگوی مصرف مدیریت امور شهری و روستایی جهت نوسازی و استفاده مناسب و بازگرداندن به چرخه مصرف از مخازن فرسوده طراحی و اجرایی شده است.
وی با اشاره به انجام عملیات پایش و تهیه بانک اطلاعاتی در مورد مخازن معیوب ومستحلک زباله شهر قشم توسط کارشناسان این مدیریت ادامه داد: به منظور سرعت بخشی در فرایند تعمیر مخازن معیوب و مدیریت زمان در این طرح، یک دستگاه وانت به همراه موتور برق، دستگاه جوش و تعداد مورد نیاز چرخ و پایه مخزن و ورق های گالوانیزه، در اختیار  نیروهای اجرایی این مدیریت قرار گرفته تا عملیات تعمیر و ترمیم در محل استقرار مخازن زباله به انجام برسد.
سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پس از شست و شو و رنگ آمیزی مخازن سطح شهر، چرخ ها، کف و بدنه مخازن تعمیر شده  و شکل ظاهری مخازن ساماندهی می شود.
 به گفته ملازم، ارزش ریالی هر مخزن زباله حدود ۵۰ میلیون ریال است که راه اندازی این پویش، حدود ۲۰ میلیارد ریال صرفه جویی در هزینه خرید مخازن برای سازمان منطقه آزاد قشم به همراه خواهد داشت.
سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ مخزن فرسوده زباله در سطح شهر قشم وجود دارد.

پویش تعمیر مخازن زباله شهر قشم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =