نژادبهرام: شهر تهران دارد وجه‌المصالحه سیاسی می‌شود

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: حضور آقای زاکانی در مجلس و تجارب ایشان باعث شده تا دوستان شورای شهر این را فرصتی بدانند که بتواند ایشان شهر تهران را اداره کند. 

به گزارش خبرآنلاین، زهرا نژادبهرام در کلاب هاوس خبرآنلاین، گفت: شاید بتوان به نوعی این شرایط را تطبیق داد. شاید سوابق حضور او در مجلس را بتوان به عنوان سابقه اجرایی در نظر گرفت. اما سوال اینجاست که سوابق اجرایی او چقدر است؟ آیا دارد یا ندارد و اگر دارد چقدر است؟ شهرداری تهران مدیریت اجرایی قوی می خواهد. 

او ادامه داد: اجرایی بودن قضیه‌ای مهم است. شاید آقای قالیباف را از لحاظ سوابق مدیریت در نیروی انتظامی بتوان در این بسته قرار داد ولی آقای زاکانی هیچ سوابق اجرایی ای ندارد.
نکته بعدی که قابل تامل است این است که بده بستان سیاسی است. آقای زاکانی به نفع آقای رییسی کنار رفته و اقای رییسی نسبت به ایشان احساس دین می کند. شهر تهران دارد وجه المصالحه سیاسی می شود. همیشه نگران بودیم شهر تهران دارد مصالحه می شود و سرنوشت شهروندان چه خواهد شد؟ 

نژادبهرام با اشاره به اینکه شهر تهران هویت بین المللی دارد و پایتخت کشور هم است، گفت: لذا هر نوع تصمیم آن اثرات زیادی دارد. لذا وجه المصالحه قرار دادن تهران، کم لطفی نسبت به شهروندان است.
دولتی که مدعی قانون است و رییس جمهور که رییس قوه قضاییه بوده است نباید در بده بستانهای سیاسی این سرنوشت را برای تهران تامین کند. هر قدر هم آقای زاکانی بخواهد تلاش کند، شهرداری از طریق نیروهای تخصصی خواهد چرخید. آن وقت انتخاب یک شهرداری با این وضعیت، یدک کشیدن نام شهرداری برای رسیدن به پستهای آتی است و رهبری هم در این باره اعتراض کرده اند. 

او ادامه داد: جالب اینجاست آقای زاکانی به نمایندگان قم هم پاسخگو نبوده است. از شورای ششم تعجب می‌کنم کسی که پاسخگوی دوستان خود در قم نیست، آیا حاضر است به شورای ششم پاسخ دهد؟

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =