فضاسازی تندروها علیه وزیر پیشنهادی اطلاعات /واکنش به حمایت ذوالنوری از خطیب

قم نو نوشت: جبهه نیروهای انقلاب اسلامی استان قم، در بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام ذوالنور بخاطر حمایت از وزیر پیشنهادی اطلاعات تقدیر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای ذوالنور (دام مجده) 
نماینده محترم مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی

اقدام دینی و انقلابی جنابعالی در نطق حمایتی از وزیر پیشنهادی اطلاعات، که باعث زدودن پیرایه ها و روشن شدن تلاشهای مخلصانه و انقلابی یکی از سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در مرئی و منظر نمایندگان محترم و ملت بزرگ ایران گردید، جلوه ای  از حق محوری جنابعالی و دفاع  عزتمندانه از خادمان بی نام و نشان انقلاب بود.

بی تردید خدمات و اقدامات هوشمندانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای خطیب در مدت تصدی اداره کل اطلاعات قم برگ زرینی در کارنامه درخشان ایشان به انقلاب اسلامی خواهد بود و مردم انقلابی قم نیز قدردان زحمات ایشان بوده و هستند. 

همانگونه که اشاره کردید آنان که در جریان مسائل امنیتی مربوط به قم بودند، نیک می دانند که در سالیان متمادی و به ویژه دهه ٨٠، این رزمنده جانباز دفاع مقدس و فرزند حوزه علمیه قم،  مرکز انقلاب را از چه خطراتی صیانت نمود. 

متاسفانه اکنون برخی از مدعیان ولایتمداری در صدد ایراد اتهامات واهی و نسبت‌های کاملا ناروا به این سرباز غریب و گمنام امام زمان(عج) برآمده اند که خود آشکارا از بدنه مردمی و انقلابیِ قم جدا بوده و نظام اسلامی بابت اقدامات‌ ناآگاهانه و تندروانه آنها، هزینه‌های سنگینی پرداخته و گذر زمان نیز بیراهه رفتن و خطای محاسباتی آنها را آشکار نموده است.

چه کسی است که نداند در دهه ۷۰ و ۸۰، هوشمندی، درایت و اقدام اطلاعاتیِ به موقع‌ و دلسوزانه جناب آقای خطیب بود که جلوی توطئه‌ رو در رویی مرجعیت و نظام را گرفت و در قضایای دیگری همچون ۸۸ از گسترش دامنه فتنه و آشوب‌ به قم که نقشه سرویس‌های دشمن بود، جلوگیری کرد؟!

ضمن تشکر از اقدام شجاعانه و غیرتمندانه حضرتعالی و سپاس از این انتخاب شایسته توسط رئیس جمهور محترم جناب آیت الله رئیسی، 

تردیدی نداریم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع به وزیر محترم پیشنهادی اطلاعات که از سابقونِ انقلاب و خادمین دیرینه نظام و مورد وثوق بزرگان‌ می باشند، زمینۀ اقدامات مؤثر در آن‌ وزارتخانه حساس را به دست یک انقلابیِ مخلص و شجاع، رقم خواهند زد.

والسلام علی من اتبع الهدی
جبهه نیروهای انقلاب اسلامی استان قم

۲۳۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1548196

برچسب‌ها