«دستورالعمل برگزاری امتحانات شهریور ۱۴۰۰» به استان‌ها ابلاغ شد

ایلنا نوشت: مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، «دستورالعمل برگزاری امتحانات شهریور ۱۴۰۰» را با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی » به استان‌ها، ابلاغ کرد.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی «دستورالعمل برگزاری امتحانات شهریور  ۱۴۰۰» را با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، ارسال کرد.

در بخش‌هایی از این دستورالعمل آمده است؛

زمان برگزاری آزمون برای دانش آموزان ابتدایی دارای «سطح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر»، از ۶ تا ۱۵  شهریور ماه بوده و ارزشیابی از دانش آموزان دوره اول ابتدایی شامل دروس «فارسی» و «ریاضی» و دوره دوم ابتدایی شامل دروس «فارسی»، «ریاضی» و «علوم» است.

ارزشیابی در پایه‌های اول، دوم و ششم دوره ابتدایی به صورت عملکردی و در پایه های سوم، چهارم و پنجم دوره ابتدایی به تشخیص معلم و تأیید مدیر مدرسه، بر اساس محتوای پوشه کار، انجام خواهد شد.

فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس علمی و کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، با اولویت پایه دوازدهم، انجام می شود.

ارزشیابی دروس داخلی پایه دوازدهم و دروس افتاده سنوات قبل برای دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم، به شیوه حضوری انجام می شود.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1548262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =