۰ نفر
۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۲

کلیه اعضا هیات علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران اخبار منتشر شده در سایت های خبری مبنی بر مشکل سلامت روان کروبی را تکذیب کردند.

 

به گزارش سحام نیوز اعضای هیات علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در این راستا تکذیبه ای را به سایت سحام نیوز ارسال کردند که متن کامل آن به شرح زیر است :‌

در تاریخ 88.6.1 خبری با شماره 24419 در شبکه خبری ایران به نقل از دکتر (م) روانپزشک و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در ارتباط با مشکل سلامت روان جناب آقای مهدی کروبی منتشر شده است. کلیه اعضاء هیأت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام این خبر را از سوی یکی از اعضاء این گروه تکذیب می‌کنند و اعلام می‌دارند که شکستن حرمت های اخلاقی در حوزه های اجتماعی از جمله اخلاق پزشکی و سوء استفاده از مفاهیمی چون سلامت روان که از دلمشغولی‌های نخبگان جامعه است،‌ خود خطر جدی برای سلامت روان آحاد مردم ایران است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 15484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۳
    0 0
    كروبي آرزو كند كه اي كاش بيمار رواني بوده و چنين اعمال و گفتار ننگيني از خود به ياد گار گذاشته والا در محضر الهي مسئول و پاسخگو خواهد بود
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۵
    0 0
    [جناب بی نام: آیا افرادی که چنین اعمالی را انجام می دهند بی گناهند ولی فردی که آن را افشا می کند باید در محضر الهی پاسخگو باشد. از مستمسک قرار دادن دین دست بردارید.