آرزوی بازیگر تلویزیون برای این روزهای مردم افغانستان

نیلوفر کوخانی بازیگر سریال «همبازی» آرزو کرد که مردم افغانستان دوباره به امنیت و آزادی که حقشان است و این روزها از آنان سلب شده برسند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیلوفر کوخانی بازیگر نقش «آوا» در سریال «همبازی» با حضور در برنامه «سریالیست»  تجربه همبازی شدن  با آتیلا پسیانی را یکی از امیتازات مثبت حضور در این مجموعه دانست و افزود: کارکردن با سروش محمد زاده و نوید محمودی بسیار ارزنده بود.هم کارگردان و هم عوامل پشت صحنه واقعاً درجه یک بودند. با توجه به فشردگی کار، ما دو گروه شدیم و تصویربرداری حدود دو ماه و نیم طول کشید.البته اگر فرصت بیشتری داشتیم، چه کارگردان و چه امکان بیشتری برای تمرکز داشته و بیشتر به ایده‌آل‌های خودشان نزدیک می‌شدند.

وی افزود: «آوا» در این سریال دختر سالم، نجیب و خانواده دوستی بود. با این که خانواده ثروتمندی داشت اما دوست‌داشت خودش مستقل کار کند. انسانیت و عشق برایش مهم بود و با این که خیلی جاها با دروغ مواجه شد اما باز هم عشق برایش اولویت داشت. درست مثل رابطه من و پدرم که بسیار دوستانه و توام با احترام است، آوا هم  رابطه خوب و دلچسبی  با پدرش داشت و در مجموع دختر خانواده بود.

کوخانی سکانسی که به حادثه تروریستی دانشگاه کابل اشاره داشت به عنوان یکی از سکانس‌های تأثیرگذار و البته تلخ  سریال «همبازی» یاد کرد و افزود: ما یک شخصیت افغانستانی داشتیم که محیا دهقانی آن را بازی  می کرد. این روزها اخبار بدی از افغانستان و ساکنان آن به گوش ما می‌رسد. برای مردم این کشور و همه مردم جهان آرزوی صلح و آزادی دارم و امیدوارم مردم افغانستان دوباره به امنیت و آزادی که حقشان است و این روزها از آنان سلب شده برسند.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1548991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =